Store
Store

0 item(s).

    • Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2018

      Ook benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2018' niet missen! Dit rapport wordt jaarlijks samengesteld door CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en Pleisureworld NRIT. Wij bieden in dit prettig leesbare rapport een actueel inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen in toerisme, recreatie en vrije tijd.

      137,50 (excl. btw)
    • Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2017

      Alle trends en ontwikkelingen in één handzame publicatie verzameld


      Ook benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' niet missen! Dit rapport wordt jaarlijks samengesteld door CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en NRIT Media. Wij bieden in dit prettig leesbare rapport een actueel inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd. Het Trendrapport is inmiddels uitgegroeid tot hét standaard jaarboek voor de hele vrijetijdssector. Het rapport biedt naast een actueel (statistisch) overzicht in vraag en aanbod een toegespitst inzicht in voor de vrijetijdssector relevantie trends, innovaties en ontwikkelingsrichtingen.

      137,50 (excl. btw)
    • Abonnement Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd

      Ook benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' niet missen! Dit rapport wordt jaarlijks samengesteld door CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en NRIT Media. Wij bieden in dit prettig leesbare rapport een actueel inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd. Het nieuwe Trendrapport (editie 2017) is direct leverbaar.

      105,75 (excl. btw)
    • Recreatie & Toerisme

      Recreatie & Toerisme is hét vakblad voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt met en voor beslissers in recreatie en toerisme analyses, opiniestukken en achtergronden van actuele ontwikkelingen en trends. 

      193,50 (excl. btw) per jaar
    • Lidmaatschap Kennisplatform NRITmedia.nl

      NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt op dit platform het dagelijkse nieuws en exclusieve achtergrondartikelen op uw vakgebied. NRITmedia.nl geeft inzicht in uw branche, waar de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. De redactie selecteert en bewerkt alle relevante gebeurtenissen in voor u direct toepasbare nieuwsberichten en achtergrondartikelen. Zo kunt u meteen inspelen op de belangrijkste trends, ontwikkelingen en innovaties in de totale gastvrijheidseconomie. Ja, ik word lid van www.nritmedia.nl.


      Welke tijdschriften wilt u extra ontvangen (optioneel):


      165,75 (excl. btw) per jaar
    • Bedrijfslidmaatschap Kennisplatform

      NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt op dit platform het dagelijkse nieuws en exclusieve achtergrondartikelen op uw vakgebied. NRITmedia.nl geeft inzicht in uw branche, waar de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. Met het bedrijfslidmaatschap heeft uw hele bedrijf  zonder inloggen onbeperkt toegang tot de Kennisbank. Bovendien krijgen uw medewerkers wekelijks rechtstreeks NRIT Actueel toegestuurd én ontvangt u de tijdschriften Recreatie & Toerisme en Vrijetijdstudies.
      331,50 (excl. btw) per jaar
    • Nationale Evenementenprijzen, Best practices 2018

      De Nationale Evenementenprijzen bestaan vanaf 2001 met de ambitie om één keer per jaar de beste steden en evenementenorganisatoren in de zon te zetten én te presenteren als inspiratiebron voor hen die nog beter willen worden in hun vak. En wie wil dat niet?
      24,95 (excl. btw)
    • Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

      Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol.
      9,95 (excl. btw)
    • Investment Thrills

      Managing risk and return for the amusement parks & attractions industry

      Investment Thrills, managing risk and return for the amusement parks & attractions industry beschrijft Pieter Cornelis de door hem ontwikkelde methode om de effecten van investeringen in de attractiebranche op een gestructureerde manier te voorspellen. De auteur behandelt de laatste wetenschappelijke inzichten over de effecten van investeringen in de attractiebranche, maar besteedt tevens veel aandacht aan de kennis die er rond het onderwerp in de praktijk aanwezig is. 

      65,00 (excl. btw)
    • Guest Experience Model - Engelstalige versie

      The touristic recreational sector often involves services in which emotional aspects frequently play a largerole. The phenomenon ‘experience’ has increased enormously within the sector. Businesses are increasingtheir efforts directed at creating the optimal guest experience. The customer experience is also startingto play a growing role outside of the hospitality industry.
      9,95 (excl. btw)
    • Toolkit for Design Research & Interventions

      Deze Toolkit for Design Research & Interventions is een compacte publicatie met 18 innovatieve onderzoeks- en ontwerpmethoden. De auteurs hebben tools geselecteerd op het snijvlak van onderzoek en ontwerp die het proces van co-creatie en collectieve creativiteit faciliteren. De auteurs hebben zich laten inspireren door de Imagineering Design aanpak die ook in het boekje wordt geïntroduceerd.
      9,95 (excl. btw)
    • Nieuwe businessmodellen voor de toeristisch-recreatieve sector

      In Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve sector beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde Business Model Canvas van Alexander Osterwalder. Met dit model kunnen organisaties inzichtelijk maken waarop ze haar middelen en activiteiten het beste kunnen inzetten om waarde te creëren.
      23,54 (excl. btw)
    • Uncover, leisure & events

      Uncover is de periodiek van de opleiding Leisure & Events Management van de Breda University of Applied Sciences. In deze Uncover Leisure & Events benaderen docenten en onderzoekers van deze opleiding samen met gastauteurs de festivalisering van de samenleving in twintig verschillende artikelen. De diversiteit in de eventssector wordt steeds vanuit een ander perspectief aangevlogen zoals events & meaningful experiences, events & placemaking, events & wetgeving, events & change en events & international network. Uncover is voor slechts € 10 (ex. BTW en verzendkosten) te bestellen via de webshop van NRIT Media.
      10,00 (excl. btw)
    • Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform

      • Stopt automatisch na 90 dagen!

      • Voor maar 45 euro (excl. BTW).

      • Dagelijks veel nieuws en diepgravende artikelen

      • Handige wekelijks nieuwsbrief met belangrijkste nieuws en artikelen

      • Onbeperkt toegang tot de hele kennisbank

      45,00 (excl. btw)
    • Dark Tourism

      De nieuwe NRIT Media-publicatie Dark Tourism, de dood achterna van auteur Karel Werdler geeft een uitstekende introductie in deze relatief nieuwe vorm van cultuurtoerisme. Het boek geeft overzicht én inzicht in de verschillende vormen van Dark Tourism, van relatief licht als duistere pretparken met de dood als thema, via begraafplaatsen en gevangenissen tot meer duistere locaties als slagvelden en vernietigingskampen.

      23,54 (excl. btw)
    • Toeristisch ABC

      In 26 columns langs ruim 100 vormen van toerisme
      Dat toerisme een belangrijk deel uitmaakt van ons leven is algemeen bekend en wordt ook door spectaculaire cijfers ondersteund. Zo gaat een dikke 80 procent van alle Nederlanders jaarlijks op vakantie en ondernemen we gezamenlijk maar liefst 36 miljoen vakanties per jaar.
      14,10 (excl. btw)
    • Duurzaam Toerisme doe je zo!

      Reisgids naar 2038
      Duurzaamheid moet, ook in de toeristische sector! Steeds meer organisaties willen hun verantwoordelijkheid nemen en de omschakeling maken van denken naar doen. Voor iedereen die actie wil ondernemen, is dit boek bedoeld.

      37,69 (excl. btw)
    • Sectorrapport: Schoolreizen

      NRIT Onderzoek voert periodiek onderzoek uit naar de markt voor groepsreizen. In 2011 wordt het onderzoek uit 2003 weer herhaald om een actueel inzicht in deze dynamische markt te verkrijgen. Kennis van de markt is noodzakelijk voor eenieder die op deze markt opereert en zijn product of dienst wil laten sluiten op de vraag.
      15,00 (excl. btw)
    • Concept- en productontwikkeling in het toerisme

      De publicatie Concept- en productontwikkeling in het toerisme is een interessant studieboek voor (HBO) studenten, ondernemers, bedrijven, organisaties en overheidsinstanties in de toeristische sector. Een goede concept en productontwikkelaar moet niet alleen in staat zijn zich te verplaatsen in het gedachtegoed van de consument, maar tegelijkertijd de tijdgeest kunnen vatten. 
      44,95 (excl. btw)
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

19/10/18
Aan de slag met jouw regio?
Ongeveer 500 vakgenoten reisden vorige week af naar Deventer voor de eerste Nationale ToerismeTop....
19/10/18
8 trends reizen voor 2019
Van reizen om te leren tot meer plannen voor weekendtrips.
18/10/18
Nieuw geladaverblijf in Blijdorp open voor publiek
Vanaf 19 oktober is het nieuwe verblijf voor gelada’s (een expr...
18/10/18
Recreatieschap Marrekrite vernieuwt Fietsnetwerk Fryslan
Recreatieschap Marrekrite start deze week met een grootscheepse v...
18/10/18
Exclusief voor leden
Vier cruiseschepen in luxe segment besteld door MSC
Cruisebedrijf MSC Cruises en werf Fincantieri hebben vandaag de ondertekening aangekondigd van een ...
18/10/18
Exclusief voor leden
ADE Green levert Plastic Promise op voor festivals
Plastic Promise, campagne voor het terugdringen van plasticgebruik bij festivals is gelanceerd bij ADE Green. Het plasticgebruik ligt nog hoog bij festivals.
18/10/18
Exclusief voor leden
Ernst Daniël Smid, Ron Brandsteder en Marco Bakker in campagne voor Denemarken
Ernst Daniël Smid, Ron Brandsteder en Marco Bakker zitten samen in een televisieprogramma voor een destinatie. Voor Nederland? Nee.
17/10/18
Grootste restauratie van het Rijksmuseum ooit: de Nachtwacht (Video)
Directeur Taco Dibbits legt het project uit in deze videopresentatie.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk