Login
Login

Inloggen

Log in om volledig toegang te krijgen tot het NRIT Media Vrijetijdsplatform.

E-mailadres:

Wachtwoord:

- Wachtwoord vergeten?

- Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform?
- Word hier lid

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

28/09/20
Ruime meerderheid branche wil reset van toerisme
De Toerisme Top is alweer voorbij. Deze online editie vanuit Arnhem krijgt volgend jaar een vervolg in Winterswijk dat eigenlijk dit jaar gaststad was. Een kort verslag van het plenaire deel.
28/09/20
Toeristen blijven weg uit regio's met aangescherpte maatregelen
HISWA-RECRON ziet dat toeristen wegblijven in de veiligheidsregio’s waar de maatregelen zijn aangescherpt. Het aantal buitenlandse gasten daalt daar met wel 70 tot 90 procent. Er is volgens de brancheorganisatie sprake van massale annuleringen en terugval van boekingen. Als de maatregelen zicht uitbreiden kan de omzetschade oplopen tot 32 procent van de reguliere jaaromzet.
28/09/20
TUI gaat Workations in de markt zetten
Corona maakt ook creatief. TUI zet nu zogenaamde Workations in de markt. Volgens de reisorganisatie een perfecte combinatie van werken en ontspannen. Dat kan met je eigen gezin met een goede werkplek op het vakantieadres maar ook een Workation met collega’s.
28/09/20
Drentse Landschap start met Gezond Natuur Wandelen
Op vrijdag 25 september gaf wethouder Broekema van de gemeente Assen bij het Buitentheater bij het D...
28/09/20
Cultuur en erfgoed in provincie Utrecht kan van 7 - 22 oktober overbruggingsregeling aanvragen
De provincie Utrecht heeft de overbruggingsregeling binnen het steunpakket voor de cultuur- en erfgoedsector vastgesteld.
28/09/20
Megaletters voor Rivierenland
Amsterdam mag de letters iAmsterdam dan bij het grof vuil hebben gezet, Rivierenland heeft levensgrote letters BETUWE laten maken. Die werden onthuld op het streekmarketinevent waar RBT Rivierenland haar plannen voor de komende jaren bekend maakte.
28/09/20
Veel minder buitenlandse toeristen (-71%) ook veel minder binnenlandse vakanties (-36%)
Op de Toerisme Top presenteert NBTC haar verwachting voor het inkomend en binnenlands toerisme in Nederland. De cijfers zijn niet bemoedigend. Zeker niet als we naar de plannen voor 2021 en verder kijken,
28/09/20
Brandteam Flevoland gaat aan beter imago werken
Flevoland wil met een eenduidig verhaal de provincie breder en beter in de etalage zetten. Doel is het aantrekken van bewoners, werknemers, bewoners en toeristen. Het initiatief wordt breed gedragen en door een brandteam gefaciliteerd.