Topics
Topics
02/07/20   ·
Campagne laat Groningers eigen gebied (her)ontdekken
Om te laten zien dat Groningen van alles te bieden heeft voor een vakantie of het besteden van de vrijetijd in eigen omgeving, lanceert Marketing Groningen vrijdag 3 juli de zomercampagne ‘Gelukkig ben je in Groningen’.
02/07/20 · Marketing | Lees meer
02/07/20   ·
Exclusief voor leden
Doorontwikkeling huisstijl Utrecht Marketing voor creatieve stad en regio
De nieuwe versie van de huisstijl sluit aan op een omgeving in wijk, stad & regio die digitaliseert en internationaliseert.
02/07/20 · Beleid · Leisure · Marketing · Toerisme | Lees meer
02/07/20   ·
MarketingOost partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
MarketingOost wordt partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Daarmee treedt deze toonaangevende destinatiemarketing- en –managementorganisatie toe tot het landelijke DMO netwerk
02/07/20 · Marketing | Lees meer
02/07/20   ·
Bezorger en sponsor voor Van Gogh Museum
Bezorgingsdienst DHL Express wordt voor de periode van drie jaar een sponsor van het Van Gogh Museum...
02/07/20 · Cultuur · Marketing | Lees meer
01/07/20   ·
Exclusief voor leden
Rotterdam no-nonsense campagne met bekende bloggers
De Rotterdamse mentaliteit van 'niet lullen maar poetsen', is vertaald naar de toeristische boodschap 'Ga Gewoon Zelf.
29/06/20   ·
Exclusief voor leden
Vijf nationale parken bundelen marketingkrachten
Vijf nationale parken presenteren zichzelf sinds kort op de nieuwe website www.beleefdenationalepark...
29/06/20   ·
Na korte vragenlijst krijgt bezoeker Den Haag de rustige parels gepresenteerd
Bezoekers die voor Den Haag als vakantiebestemming kiezen, krijgen persoonlijke tips om de onontdekt...
29/06/20   ·
Coronadossier afgesloten
In dit doorlopende dossier staat een actueel overzicht van de ontwikkelingen in onze sector als gevolg van de uitbraak van het coronavirus.
25/06/20   ·
Bucket Bar en VVV ineen
Crisistijden maakt creatief en zorgt voor onverwachte samenwerkingen. Wat doen ze in Kampen?
25/06/20 · Marketing | Lees meer
25/06/20   ·
Duitse gemeente Selfkant sluit aan bij Visit Zuid-Limburg
Best wel bijzonder. Een Duitse gemeente die aansluit bij een Nederlandse DMO. In Zuid-Limburg is dat nu werkelijkheid.
25/06/20 · Marketing | Lees meer
22/06/20   ·
Gelderland steekt 4,6 miljoen euro in toerisme en recreatie
Provincie Gelderland maakt € 4,6 miljoen vrij voor de ondersteuning van toerisme en recreatie dat hard is getroffen door de covid-19-maatregelen.
22/06/20 · Beleid · Marketing | Lees meer
19/06/20   ·
Breda krijgt eerste LocalGuides
Breda Marketing lanceert LocalGuides, een team van twintig Bredase vrijwilligers die tips, informatie en vooral inspiratie geven aan lokale, en (inter)nationale bezoekers van de stad en de regio.
19/06/20 · Marketing | Lees meer
19/06/20   ·
Eigentijds VVV Inspiratiepunt geopend in Zutphen
In Zutphen is het tweede VVV Inspiratiepunt van de Achterhoek geopend. In het nieuwe inspiratiepunt kunnen inwoners en toeristen op een visuele en interactieve manier inspiratie opdoen over Zutphen en omgeving.
19/06/20 · Marketing | Lees meer
18/06/20   ·
Slovenië versterkt positie gastronomie met eerste Michelin gids
De culinaire kant van het land wordt steeds vaker gebruikt om toeristen te trekken. In 2021 is Slovenië ‘European Region of Gastronomy’.
18/06/20 · Horeca · Leisure · Marketing · Toerisme | Lees meer
17/06/20   ·
Exclusief voor leden
Herstart Ardennen en Wallonië met 4 pijlers in de campagne
Op het moment dat de grenzen met Nederland openen, lanceert Wallonië België Toerisme een brede promotiecampagne met een nieuw merk en een nieuwe visuele identiteit om de Nederlandse toerist uit te nodigen voor een vakantie in Wallonië en de Ardennen. Het bureau voor deze twee regio’s baseert de campagne op vier pijlers. Daarmee is het voor het vak goed om te zien hoe je strategische pijlers voor product en beleving vertaalt naar publiekstaal. Eefje Marijt van het Nederlandse bureau van deze regio’s is blij dat alle troeven goed visueel aan bod komen.
10/06/20   ·
Nieuwe meerjarige, internationale campagne voor de Efteling
Afgelopen weekend lanceerde de Efteling in Nederland haar nieuwe, internationale campagne voor de ko...
05/06/20   ·
Den Haag richt herstelcampagne op verborgen parels
Den Haag richt zich de komende tijd op de promotie van de verborgen parels van de stad, meldt DMO Th...
05/06/20   ·
Gemeenten Land van Cuijk steken 35.000 euro in herstelcampagne
De vijf gemeenten in het Brabantse Land van Cuijk hebben besloten om uit hun samenwerkingsbudget een bedrag van 35.000 euro beschikbaar te stellen voor een toeristisch hersteloffensief.
05/06/20 · Marketing | Lees meer
02/07/20   ·
Campagne laat Groningers eigen gebied (her)ontdekken
Om te laten zien dat Groningen van alles te bieden heeft voor een vakantie of het besteden van de vrijetijd in eigen omgeving, lanceert Marketing Groningen vrijdag 3 juli de zomercampagne ‘Gelukkig ben je in Groningen’.
02/07/20 · Marketing | Lees meer
02/07/20   ·
MarketingOost partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
MarketingOost wordt partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Daarmee treedt deze toonaangevende destinatiemarketing- en –managementorganisatie toe tot het landelijke DMO netwerk
02/07/20 · Marketing | Lees meer
01/07/20   ·
Exclusief voor leden
Rotterdam no-nonsense campagne met bekende bloggers
De Rotterdamse mentaliteit van 'niet lullen maar poetsen', is vertaald naar de toeristische boodschap 'Ga Gewoon Zelf.
29/06/20   ·
Na korte vragenlijst krijgt bezoeker Den Haag de rustige parels gepresenteerd
Bezoekers die voor Den Haag als vakantiebestemming kiezen, krijgen persoonlijke tips om de onontdekt...
25/06/20   ·
Bucket Bar en VVV ineen
Crisistijden maakt creatief en zorgt voor onverwachte samenwerkingen. Wat doen ze in Kampen?
25/06/20 · Marketing | Lees meer
22/06/20   ·
Gelderland steekt 4,6 miljoen euro in toerisme en recreatie
Provincie Gelderland maakt € 4,6 miljoen vrij voor de ondersteuning van toerisme en recreatie dat hard is getroffen door de covid-19-maatregelen.
22/06/20 · Beleid · Marketing | Lees meer
19/06/20   ·
Eigentijds VVV Inspiratiepunt geopend in Zutphen
In Zutphen is het tweede VVV Inspiratiepunt van de Achterhoek geopend. In het nieuwe inspiratiepunt kunnen inwoners en toeristen op een visuele en interactieve manier inspiratie opdoen over Zutphen en omgeving.
19/06/20 · Marketing | Lees meer
17/06/20   ·
Exclusief voor leden
Herstart Ardennen en Wallonië met 4 pijlers in de campagne
Op het moment dat de grenzen met Nederland openen, lanceert Wallonië België Toerisme een brede promotiecampagne met een nieuw merk en een nieuwe visuele identiteit om de Nederlandse toerist uit te nodigen voor een vakantie in Wallonië en de Ardennen. Het bureau voor deze twee regio’s baseert de campagne op vier pijlers. Daarmee is het voor het vak goed om te zien hoe je strategische pijlers voor product en beleving vertaalt naar publiekstaal. Eefje Marijt van het Nederlandse bureau van deze regio’s is blij dat alle troeven goed visueel aan bod komen.
05/06/20   ·
Den Haag richt herstelcampagne op verborgen parels
Den Haag richt zich de komende tijd op de promotie van de verborgen parels van de stad, meldt DMO Th...
02/07/20   ·
Exclusief voor leden
Doorontwikkeling huisstijl Utrecht Marketing voor creatieve stad en regio
De nieuwe versie van de huisstijl sluit aan op een omgeving in wijk, stad & regio die digitaliseert en internationaliseert.
02/07/20 · Beleid · Leisure · Marketing · Toerisme | Lees meer
02/07/20   ·
Bezorger en sponsor voor Van Gogh Museum
Bezorgingsdienst DHL Express wordt voor de periode van drie jaar een sponsor van het Van Gogh Museum...
02/07/20 · Cultuur · Marketing | Lees meer
29/06/20   ·
Exclusief voor leden
Vijf nationale parken bundelen marketingkrachten
Vijf nationale parken presenteren zichzelf sinds kort op de nieuwe website www.beleefdenationalepark...
29/06/20   ·
Coronadossier afgesloten
In dit doorlopende dossier staat een actueel overzicht van de ontwikkelingen in onze sector als gevolg van de uitbraak van het coronavirus.
25/06/20   ·
Duitse gemeente Selfkant sluit aan bij Visit Zuid-Limburg
Best wel bijzonder. Een Duitse gemeente die aansluit bij een Nederlandse DMO. In Zuid-Limburg is dat nu werkelijkheid.
25/06/20 · Marketing | Lees meer
19/06/20   ·
Breda krijgt eerste LocalGuides
Breda Marketing lanceert LocalGuides, een team van twintig Bredase vrijwilligers die tips, informatie en vooral inspiratie geven aan lokale, en (inter)nationale bezoekers van de stad en de regio.
19/06/20 · Marketing | Lees meer
18/06/20   ·
Slovenië versterkt positie gastronomie met eerste Michelin gids
De culinaire kant van het land wordt steeds vaker gebruikt om toeristen te trekken. In 2021 is Slovenië ‘European Region of Gastronomy’.
18/06/20 · Horeca · Leisure · Marketing · Toerisme | Lees meer
10/06/20   ·
Nieuwe meerjarige, internationale campagne voor de Efteling
Afgelopen weekend lanceerde de Efteling in Nederland haar nieuwe, internationale campagne voor de ko...
05/06/20   ·
Gemeenten Land van Cuijk steken 35.000 euro in herstelcampagne
De vijf gemeenten in het Brabantse Land van Cuijk hebben besloten om uit hun samenwerkingsbudget een bedrag van 35.000 euro beschikbaar te stellen voor een toeristisch hersteloffensief.
05/06/20 · Marketing | Lees meer

Blogs

29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, ...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager...

Agenda

Momenteel geen berichten aanwezig.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

02/07/20
Campagne laat Groningers eigen gebied (her)ontdekken
Om te laten zien dat Groningen van alles te bieden heeft voor een vakantie of het besteden van de vrijetijd in eigen omgeving, lanceert Marketing Groningen vrijdag 3 juli de zomercampagne ‘Gelukkig ben je in Groningen’.
02/07/20
MarketingOost partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
MarketingOost wordt partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Daarmee treedt deze toonaangevende destinatiemarketing- en –managementorganisatie toe tot het landelijke DMO netwerk
02/07/20
Bezorger en sponsor voor Van Gogh Museum
Bezorgingsdienst DHL Express wordt voor de periode van drie jaar een sponsor van het Van Gogh Museum...
29/06/20
Exclusief voor leden
Vijf nationale parken bundelen marketingkrachten
Vijf nationale parken presenteren zichzelf sinds kort op de nieuwe website www.beleefdenationalepark...
25/06/20
Bucket Bar en VVV ineen
Crisistijden maakt creatief en zorgt voor onverwachte samenwerkingen. Wat doen ze in Kampen?
25/06/20
Duitse gemeente Selfkant sluit aan bij Visit Zuid-Limburg
Best wel bijzonder. Een Duitse gemeente die aansluit bij een Nederlandse DMO. In Zuid-Limburg is dat nu werkelijkheid.
22/06/20
Gelderland steekt 4,6 miljoen euro in toerisme en recreatie
Provincie Gelderland maakt € 4,6 miljoen vrij voor de ondersteuning van toerisme en recreatie dat hard is getroffen door de covid-19-maatregelen.
19/06/20
Breda krijgt eerste LocalGuides
Breda Marketing lanceert LocalGuides, een team van twintig Bredase vrijwilligers die tips, informatie en vooral inspiratie geven aan lokale, en (inter)nationale bezoekers van de stad en de regio.