Store
Store

0 item(s).

    • 40 cruciale management tips voor leisure

      Expert in leisure Han Verheijden schreef heel veel columns voor magazine Recreatie & Toerisme. We wilden de loopbaan van deze markante ondernemer, consultant en lector beter afsluiten dan alleen een bundeling van columns. Daarom schreef Han zijn top 40 management tips. 

      17,50 (excl. btw)
    • Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2020

      Ook benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' niet missen! Dit rapport wordt jaarlijks samengesteld door CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en NRIT. Wij bieden in dit prettig leesbare rapport een actueel inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd. In de nieuwste editie naast een terugblik ook volop aandacht voor de gevolgen van de COVID-19-pandemie op de vrijetijdssector. Het nieuwe Trendrapport (editie 2019) is 8 december 2020 leverbaar.
      137,50 (excl. btw)
    • Het Vakantiepark in Nederland

      Een digitale én fysieke publicatie met trends, ontwikkelingen en scenario’s voor bungalowparken en kampeerterreinen

      Het 'Vakantiepark in Nederland’ van auteur Rolf Nijdam is het eerste complete boek over vakantieparken in Nederland. In het boek aandacht voor de opkomst van vakantieparken, de kenmerken en verscheidenheid, de markt waarop ze opereren, het investeerdersperspectief, beheer en exploitatie en diverse toekomstscenario’s. Daarmee is het boek zowel een naslagwerk voor eenieder in deze sector als een gids voor de toekomst.
      65,00 (excl. btw)
    • Toekomstvisie Nederlandse vakantiemarkt 2030

      Hoe ziet de Nederlandse vakantiemarkt er in 2030 uit? Het rapport 'Toekomstvisie Nederlandse Vakantiemarkt 2030' geeft fact-based antwoord op deze vraag. In de toekomstvisie wordt uitgebreid ingegaan op de impact van de coronacrisis op het toekomstig vakantiegedrag. 

      450,00 (excl. btw)
    • Abonnement Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd

      Ook benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse 'Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd' niet missen! Dit rapport wordt jaarlijks samengesteld door CBS, NBTC Holland Marketing, CELTH en NRIT. Wij bieden in dit prettig leesbare rapport een actueel inzicht in de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd. In de nieuwste editie naast een terugblik ook volop aandacht voor de gevolgen van de COVID-19-pandemie op de vrijetijdssector. Het nieuwe Trendrapport (editie 2019) is 8 december 2020 leverbaar.

      107,50 (excl. btw) per jaar
    • Recreatie & Toerisme

      Recreatie & Toerisme is hét vakblad voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt met en voor beslissers in recreatie en toerisme analyses, opiniestukken en achtergronden van actuele ontwikkelingen en trends. 

      195,00 (excl. btw) per jaar
    • Lidmaatschap Kennisplatform NRITmedia.nl

      NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt op dit platform het dagelijkse nieuws en exclusieve achtergrondartikelen op uw vakgebied. NRITmedia.nl geeft inzicht in uw branche, waar de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. De redactie selecteert en bewerkt alle relevante gebeurtenissen in voor u direct toepasbare nieuwsberichten en achtergrondartikelen. Zo kunt u meteen inspelen op de belangrijkste trends, ontwikkelingen en innovaties in de totale gastvrijheidseconomie. Ja, ik word lid van www.nritmedia.nl.


      Welke tijdschriften wilt u extra ontvangen (optioneel):


      167,50 (excl. btw) per jaar
    • Bedrijfslidmaatschap Kennisplatform

      NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals werkzaam binnen recreatie, toerisme en vrije tijd. De redactie verzorgt op dit platform het dagelijkse nieuws en exclusieve achtergrondartikelen op uw vakgebied. NRITmedia.nl geeft inzicht in uw branche, waar de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. Met het bedrijfslidmaatschap heeft uw hele bedrijf  zonder inloggen onbeperkt toegang tot de Kennisbank. Bovendien krijgen uw medewerkers wekelijks rechtstreeks NRIT Actueel toegestuurd én ontvangt u de tijdschriften Recreatie & Toerisme en Vrijetijdstudies.
      333,00 (excl. btw) per jaar
    • Nationale Evenementenprijzen, Best practices 2018

      De Nationale Evenementenprijzen bestaan vanaf 2001 met de ambitie om één keer per jaar de beste steden en evenementenorganisatoren in de zon te zetten én te presenteren als inspiratiebron voor hen die nog beter willen worden in hun vak. En wie wil dat niet?
      24,95 (excl. btw)
    • Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

      Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol.
      9,95 (excl. btw)
    • Investment Thrills

      Managing risk and return for the amusement parks & attractions industry

      Investment Thrills, managing risk and return for the amusement parks & attractions industry beschrijft Pieter Cornelis de door hem ontwikkelde methode om de effecten van investeringen in de attractiebranche op een gestructureerde manier te voorspellen. De auteur behandelt de laatste wetenschappelijke inzichten over de effecten van investeringen in de attractiebranche, maar besteedt tevens veel aandacht aan de kennis die er rond het onderwerp in de praktijk aanwezig is. 

      65,00 (excl. btw)
    • Guest Experience Model - Engelstalige versie

      The touristic recreational sector often involves services in which emotional aspects frequently play a largerole. The phenomenon ‘experience’ has increased enormously within the sector. Businesses are increasingtheir efforts directed at creating the optimal guest experience. The customer experience is also startingto play a growing role outside of the hospitality industry.
      9,95 (excl. btw)
    • Toolkit for Design Research & Interventions

      Deze Toolkit for Design Research & Interventions is een compacte publicatie met 18 innovatieve onderzoeks- en ontwerpmethoden. De auteurs hebben tools geselecteerd op het snijvlak van onderzoek en ontwerp die het proces van co-creatie en collectieve creativiteit faciliteren. De auteurs hebben zich laten inspireren door de Imagineering Design aanpak die ook in het boekje wordt geïntroduceerd.
      9,95 (excl. btw)
    • Nieuwe businessmodellen voor de toeristisch-recreatieve sector

      In Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve sector beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde Business Model Canvas van Alexander Osterwalder. Met dit model kunnen organisaties inzichtelijk maken waarop ze haar middelen en activiteiten het beste kunnen inzetten om waarde te creëren.
      23,54 (excl. btw)
    • Uncover, leisure & events

      Uncover is de periodiek van de opleiding Leisure & Events Management van de Breda University of Applied Sciences. In deze Uncover Leisure & Events benaderen docenten en onderzoekers van deze opleiding samen met gastauteurs de festivalisering van de samenleving in twintig verschillende artikelen. De diversiteit in de eventssector wordt steeds vanuit een ander perspectief aangevlogen zoals events & meaningful experiences, events & placemaking, events & wetgeving, events & change en events & international network. Uncover is voor slechts € 10 (ex. BTW en verzendkosten) te bestellen via de webshop van NRIT Media.
      10,00 (excl. btw)
    • Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform

      • Stopt automatisch na 90 dagen!

      • Voor maar 45 euro (excl. BTW).

      • Dagelijks veel nieuws en diepgravende artikelen

      • Handige wekelijks nieuwsbrief met belangrijkste nieuws en artikelen

      • Onbeperkt toegang tot de hele kennisbank

      45,00 (excl. btw)
    • Dark Tourism

      De nieuwe NRIT Media-publicatie Dark Tourism, de dood achterna van auteur Karel Werdler geeft een uitstekende introductie in deze relatief nieuwe vorm van cultuurtoerisme. Het boek geeft overzicht én inzicht in de verschillende vormen van Dark Tourism, van relatief licht als duistere pretparken met de dood als thema, via begraafplaatsen en gevangenissen tot meer duistere locaties als slagvelden en vernietigingskampen.

      23,54 (excl. btw)
    • Toeristisch ABC

      In 26 columns langs ruim 100 vormen van toerisme
      Dat toerisme een belangrijk deel uitmaakt van ons leven is algemeen bekend en wordt ook door spectaculaire cijfers ondersteund. Zo gaat een dikke 80 procent van alle Nederlanders jaarlijks op vakantie en ondernemen we gezamenlijk maar liefst 36 miljoen vakanties per jaar.
      14,10 (excl. btw)
    • Duurzaam Toerisme doe je zo!

      Reisgids naar 2038
      Duurzaamheid moet, ook in de toeristische sector! Steeds meer organisaties willen hun verantwoordelijkheid nemen en de omschakeling maken van denken naar doen. Voor iedereen die actie wil ondernemen, is dit boek bedoeld.

      37,69 (excl. btw)
    • Sectorrapport: Schoolreizen

      NRIT Onderzoek voert periodiek onderzoek uit naar de markt voor groepsreizen. In 2011 wordt het onderzoek uit 2003 weer herhaald om een actueel inzicht in deze dynamische markt te verkrijgen. Kennis van de markt is noodzakelijk voor eenieder die op deze markt opereert en zijn product of dienst wil laten sluiten op de vraag.
      15,00 (excl. btw)
    • Concept- en productontwikkeling in het toerisme

      De publicatie Concept- en productontwikkeling in het toerisme is een interessant studieboek voor (HBO) studenten, ondernemers, bedrijven, organisaties en overheidsinstanties in de toeristische sector. Een goede concept en productontwikkelaar moet niet alleen in staat zijn zich te verplaatsen in het gedachtegoed van de consument, maar tegelijkertijd de tijdgeest kunnen vatten. 
      44,95 (excl. btw)

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

10/05/21
Exclusief voor leden
Center Parcs waagt de sprong naar Denemarken
Het vakantiepark wordt gebouwd in Nordborg op het Zuid-Deense eiland Als. Het park biedt bij oplevering in 2024 waarschijnlijk 440 cottages. Er is ruimte voor nog enkele honderden cottages.
10/05/21
Naturalis beste museum van Europa in 2021
Naturalis is tijdens een online ‘award ceremony’ uitgeroepen tot European Museum of the Year. Dit is de oudste en meest prestigieuze museumprijs van Europa. Eerdere winnaars waren onder meer het Victoria and Albert Museum in Londen, het Guggenheim Museum Bilbao, het Rijksmuseum in Amsterdam en Rijksmuseum Boerhaave in Leiden. Alleen Londen lukte het eerder om net als nu tweemaal die waardevolle titel te veroveren.
10/05/21
Exclusief voor leden
Antwerpen ontvangt in 2022 tall ships met een duurzame boodschap
Van 22 tot 25 juli 2022 ontvangen stad Antwerpen en Port of Antwerp The Tall Ships Races 2022. Vandaag werd deze zevende editie, met focus op duurzaamheid en verbinding, officieel gelanceerd. Daarom wordt een Ecopolis gebouwd. Het wordt een groots evenement dat in 2016 500.000 bezoekers trok. Harlingen speelt ook een rol in de races. Het betrokken evenementenbureau is op zoek naar inbreng van het bedrijfsleven.
10/05/21
Veluwe bij ouderen favoriet, jongeren kiezen voor de stad
De Veluwe lijkt als vakantielocatie onder senioren het meest te profiteren. Een stedentrip staat duidelijk bovenaan de verlanglijst van jongeren. Dit blijkt uit het Vakantie Merkenonderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy onder 12.000 Nederlanders. Zij hebben op basis van dit onderzoek een Top 100 van favoriete vakantiebestemmingen opgesteld.
10/05/21
Vakantieparken en campings moeten alert zijn op schaduwvakanties
Veel Nederlanders hebben het zekere voor het onzekere genomen en een binnenlandse vakantie geboekt. Ze hopen nog op een buitenlandse trip en dus liggen annuleringen op de loer. Daarvoor waarschuwt ABN AMRO in haar nieuwste ‘Stand van de Leisure’.
07/05/21
Diamond Award Health Safety voor KLM
KLM heeft de APEX Diamond Award Health Safety toegekend gekregen. Deze award is de hoogst haalbare status voor luchtvaartmaatschappijen op het gebied van Health Safety. KLM is de tweede Europese luchtvaartmaatschappij die deze Diamond-certificering ontvangt, na Virgin Atlantic.
07/05/21
Kamer steunt testen voor toegang
De Tweede Kamer heeft gisteren gedebatteerd over de regeling om mensen via testen toegang te geven tot diverse recreatieve activiteiten. In principe is de wet drie maanden geldig. Vanmorgen stond in diverse dagbladen een paginagrote advertentie van Libémadirecteur Dirk Lips die de regering opriep dierentuinen te openen juist zonder testen voor toegang. V
07/05/21
Holland Marketing tourt met Panorama caravan door Nederland
Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen tourt voor haar landelijke campagne Ode aan het Landschap deze lente en zomer met een unieke 'Kip Panorama-caravan' door Nederland.