Store
Store

Guest Experience Model - Engelstalige versie

Guest Experience Model - Engelstalige versie

The touristic recreational sector often involves services in which emotional aspects frequently play a largerole. The phenomenon ‘experience’ has increased enormously within the sector. Businesses are increasingtheir efforts directed at creating the optimal guest experience. The customer experience is also startingto play a growing role outside of the hospitality industry.


The distinctiveness of an organization can no longer easily be realized through a strategy of product leadership or operational excellence2. The strategy has lost its effectiveness during the past years. However,the battle can (still) be won on the experience level.


A model that is very useful in realizing an optimal guest/customer experience is the Guest Experience Model by Van Wijngaarden (2006). The Guest Experience Model® explains the manner in which the customer experience of a product or service originates and what resources a specific supplier has on hand to orchestrate the ultimate experience.


This e-book explains the model step-by-step and illustrates it with a case. The e-book is delivered within 24 hours to the specified mail address.


Auteur:Peter van Wijngaarden
Uitvoering:pdf
Omvang:21 pagina's
Taal:Engels
9,95 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

09/07/20
Talkshow naar wijnlounge van Fletcher
Vanaf zondag 19 juli 2020 is de nieuwe zakelijke talkshow Ondernemerslounge te zien op RTL7 en dat g...
09/07/20
ING: Omzet in horeca -30% tot -40% in 2020
ING verwacht dat de omzet in de Nederlandse horeca vanwege de coronacrisis in 2020 met 30 tot 40% zal krimpen. Een combinatie van van beperkende maatregelen, veranderde consumentenvoorkeuren en een krimpende economie zorgt er voor dat de horecaomzet in de rest van 2020 en 2021 nog niet volledig zal kunnen herstellen.
08/07/20
Exclusief voor leden
Toenemend vertrouwen maar ook veel onzekerheid in branche
Het vertrouwen van ondernemers in de vrijetijdsbranche is in een maand tijd omhoog geschoten. Maar de onzekerheid in de branche is nog groot. Hoe pakt dat voor de verschillende deelbranches uit?
08/07/20
Eerste vakbeurs in MECC over anderhalvemeter inrichting
De Anderhalve meter Expo is de beurs over oplossingen voor uitdagingen uit de anderhalvemeter maatschappij.
08/07/20
Bedrijfssucces zorgt voor snel bereik mijlpaal 1 miljoen geplante bomen
Website Natuurhuisje.nl startte in 2018 met de missie om één miljoen bomen te planten in ontwikkelingslanden. Die mijlpaal is bereikt. Het bedrijf wil nu meer doen voor de natuur in eigen land.
08/07/20
Prijzen in de branche lopen op, niet zo sterk als vorig jaar
De prijzen voor consumentengoederen en -diensten lopen langzaam weer op. Ook in onze branche lopen de prijzen weer op.
08/07/20
Rijksmuseum biedt volledig programma zomer
Vanaf 11 juli zijn er weer dagelijks programma's te volgen bij Rijksmuseum in Amsterdam, uiteraard met inachtneming van de laatste richtlijnen van het RIVM.
07/07/20
75% meer pakketreizen verkocht in vergelijking met een week eerder
Er is een stijging te zien van 75% op boekingen van pakketreizen vergeleken met afgelopen week, dat ...