Topics
Topics
11/08/17   ·
Exclusief voor leden
Tripfixer promoot en fikst vakantie dichtbij
Drie juli lanceerde de provincie Antwerpen een chatbot, een grappige, virtuele chatvriend die aan ...
09/08/17   ·
Exclusief voor leden
Consument heeft onstilbare honger naar mobiel internet
Voor de recreatie- en reissector is dit een belangrijke trend: de consument vraagt vaker naar mobiel...
09/08/17 · Marketing | Lees meer
02/08/17   ·
Exclusief voor leden
Eigenzinnigheid in Friese campagne
Om de diversiteit van de eigenzinnige provincie Friesland te benadrukken, start regiobureau Mer...
26/07/17   ·
Campagne voor extra dagbezoek in de zomer
Toerisme Flevoland is in samenwerking met 10 toeristische partners een online zomercampagne gestar...
26/07/17 · Marketing | Lees meer
19/07/17   ·
Exclusief voor leden
Recordbereik voor campagnes Citymarketing Amersfoort
Citymarketing Amersfoort heeft in het tweede kwartaal van 2017 meer campagnebereik dan ooit gereali...
19/07/17 · Marketing | Lees meer
18/07/17   ·
Exclusief voor leden
Vier gemeenten in Langstraat willen één Regionaal Bureau voor Toerisme
De Brabantse gemeenten Dongen, Heusden, Loon op Zand en Waalwijk willen samen een regionaal bureau...
18/07/17 · Beleid · Marketing | Lees meer
14/07/17   ·
Wie kiest wordt gekozen, Berenschot bevestigt succes van Eindhoven 365
De citymarketingorganisatie Eindhoven 365 heeft van adviesbureau Berenschot een zeer positieve eva...
14/07/17 · Marketing · Onderzoek | Lees meer
11/07/17   ·
Van Beleef naar Visit
Twente Marketing heeft deze week haar online communicatiekanalen omgezet naar de naam Visit Twente. ...
11/07/17 · Marketing | Lees meer
07/07/17   ·
Tivoli zet zomers abonnement in de markt
De zomervakantie van de scholen begint en dat is voor Amusementspark Tivoli het signaal om een vakan...
06/07/17   ·
Exclusief voor leden
Intelligentie chatbots met gemengde gevoelens bekeken
Chatbots, zijn bij de grote boekingsplatforms ingeburgerd. De Nederlander bekijkt deze service ...
05/07/17   ·
Duitsland partner van Vierdaagse
Het vakantieland Duitsland is samen met Tourismus NRW partner van het grootste wandelevenement ter w...
05/07/17 · Marketing · Toerisme | Lees meer
04/07/17   ·
Zo verleid je kernmarkten, met de Trip Builder
Wil je Nederland bezoeken? Check dan even de Trip Builder. Op een zes redelijk karig gestylde micros...
04/07/17 · Marketing · Toerisme | Lees meer
03/07/17   ·
Exclusief voor leden
Heuvelrug magazine voor consument maar ook bedrijfsleven
Moet je verschillende magazines maken voor de consument en het lucratieve circuit van meetings en in...
30/06/17   ·
Zomeraanbieding NRIT Media
Twee Trendrapporten voor de prijs van één!Benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikk...
26/06/17   ·
Een menselijk gezicht in elk onlinebericht?
In het Trendrapport Toerisme, recreatie en vrije tijd 2016 bespreekt Corné Dijkmans hoe de t...
26/06/17 · Marketing | Lees meer
23/06/17   ·
Amsterdam gaat Den Haag promoten
Den Haag gaat zich de komende jaren intensief in Amsterdam promoten. Doel is bezoekers aan de hoofd...
23/06/17   ·
Hoe Brabant zich met 20 iconen in de nacht internationaal op de kaart zet
VisitBrabant organiseert voor de tweede keer samen met 24 Brabantse iconen het evenement BrabantNach...
11/08/17   ·
Exclusief voor leden
Tripfixer promoot en fikst vakantie dichtbij
Drie juli lanceerde de provincie Antwerpen een chatbot, een grappige, virtuele chatvriend die aan ...
02/08/17   ·
Exclusief voor leden
Eigenzinnigheid in Friese campagne
Om de diversiteit van de eigenzinnige provincie Friesland te benadrukken, start regiobureau Mer...
18/07/17   ·
Exclusief voor leden
Vier gemeenten in Langstraat willen één Regionaal Bureau voor Toerisme
De Brabantse gemeenten Dongen, Heusden, Loon op Zand en Waalwijk willen samen een regionaal bureau...
18/07/17 · Beleid · Marketing | Lees meer
11/07/17   ·
Van Beleef naar Visit
Twente Marketing heeft deze week haar online communicatiekanalen omgezet naar de naam Visit Twente. ...
11/07/17 · Marketing | Lees meer
06/07/17   ·
Exclusief voor leden
Intelligentie chatbots met gemengde gevoelens bekeken
Chatbots, zijn bij de grote boekingsplatforms ingeburgerd. De Nederlander bekijkt deze service ...
04/07/17   ·
Zo verleid je kernmarkten, met de Trip Builder
Wil je Nederland bezoeken? Check dan even de Trip Builder. Op een zes redelijk karig gestylde micros...
04/07/17 · Marketing · Toerisme | Lees meer
30/06/17   ·
Zomeraanbieding NRIT Media
Twee Trendrapporten voor de prijs van één!Benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikk...
23/06/17   ·
Amsterdam gaat Den Haag promoten
Den Haag gaat zich de komende jaren intensief in Amsterdam promoten. Doel is bezoekers aan de hoofd...
09/08/17   ·
Exclusief voor leden
Consument heeft onstilbare honger naar mobiel internet
Voor de recreatie- en reissector is dit een belangrijke trend: de consument vraagt vaker naar mobiel...
09/08/17 · Marketing | Lees meer
26/07/17   ·
Campagne voor extra dagbezoek in de zomer
Toerisme Flevoland is in samenwerking met 10 toeristische partners een online zomercampagne gestar...
26/07/17 · Marketing | Lees meer
19/07/17   ·
Exclusief voor leden
Recordbereik voor campagnes Citymarketing Amersfoort
Citymarketing Amersfoort heeft in het tweede kwartaal van 2017 meer campagnebereik dan ooit gereali...
19/07/17 · Marketing | Lees meer
14/07/17   ·
Wie kiest wordt gekozen, Berenschot bevestigt succes van Eindhoven 365
De citymarketingorganisatie Eindhoven 365 heeft van adviesbureau Berenschot een zeer positieve eva...
14/07/17 · Marketing · Onderzoek | Lees meer
07/07/17   ·
Tivoli zet zomers abonnement in de markt
De zomervakantie van de scholen begint en dat is voor Amusementspark Tivoli het signaal om een vakan...
05/07/17   ·
Duitsland partner van Vierdaagse
Het vakantieland Duitsland is samen met Tourismus NRW partner van het grootste wandelevenement ter w...
05/07/17 · Marketing · Toerisme | Lees meer
03/07/17   ·
Exclusief voor leden
Heuvelrug magazine voor consument maar ook bedrijfsleven
Moet je verschillende magazines maken voor de consument en het lucratieve circuit van meetings en in...
26/06/17   ·
Een menselijk gezicht in elk onlinebericht?
In het Trendrapport Toerisme, recreatie en vrije tijd 2016 bespreekt Corné Dijkmans hoe de t...
26/06/17 · Marketing | Lees meer
23/06/17   ·
Hoe Brabant zich met 20 iconen in de nacht internationaal op de kaart zet
VisitBrabant organiseert voor de tweede keer samen met 24 Brabantse iconen het evenement BrabantNach...

Blogs

06/07/17
De brug over de online generatiekloof
"Stuur maar een appje”, hoor je vaak als mensen in contact willen blijven. Online, social media, me...
20/03/17
Wie regisseert het toerisme in de regio?
Citymarketeers zijn niet meer van deze tijd. Zelfs het aanpassen van de naam naar ‘Brand Manager’ h...
30/09/16
Vrijetijdsmarketeers, waar zijn jullie?
In de afgelopen twee jaren ben ik op verschillende manieren betrokken geweest bij analyses van ...
28/06/16
‘Distinctive Dutch story’ voor kastelen en buitenplaatsen
Eén van de speerpunten van NBTC Holland Marketing is het stimuleren van de regionale spreidi...
04/03/16
Richting geven aan de groei. Column Jos Vranken
In ieder nummer van Recreatie & Toerisme maakt de redactie ruimte vrij voor een Bedrijfscolumn. ...
11/01/16
De 3 gamechangers van het marketingvak
Wie zich vandaag met marketing bezig houdt, heeft met hele andere wetmatigheden te maken dan vijf j...
14/12/15
Person-to-person is de nieuwe marketing formule
Iemand anders zijn product of dienst promoten? Waarom zou je dat doen? Tenzij het natuurlijk een pro...
30/06/15
Wie heeft het Groene Hart lief?
Momenteel ben ik betrokken bij twee adviestrajecten in het Groene Hart. Met meer dan gewone belangs...
04/02/15
Texel, de innovatieve VVV
Texel, de innovatieve VVV
04/02/15 · Marketing · Ton Vermeulen | Lees meer
Waar een klein eiland groot of beter gezegd innovatief in kan zijn. Zo mogen we onderhand de VVV ...
05/01/15
Trends & Hypes december 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...

Agenda

Momenteel geen berichten aanwezig.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/07/17
Campagne voor extra dagbezoek in de zomer
Toerisme Flevoland is in samenwerking met 10 toeristische partners een online zomercampagne gestar...
19/07/17
Exclusief voor leden
Recordbereik voor campagnes Citymarketing Amersfoort
Citymarketing Amersfoort heeft in het tweede kwartaal van 2017 meer campagnebereik dan ooit gereali...
18/07/17
Exclusief voor leden
Vier gemeenten in Langstraat willen één Regionaal Bureau voor Toerisme
De Brabantse gemeenten Dongen, Heusden, Loon op Zand en Waalwijk willen samen een regionaal bureau...
11/07/17
Van Beleef naar Visit
Twente Marketing heeft deze week haar online communicatiekanalen omgezet naar de naam Visit Twente. ...
07/07/17
Tivoli zet zomers abonnement in de markt
De zomervakantie van de scholen begint en dat is voor Amusementspark Tivoli het signaal om een vakan...
05/07/17
Duitsland partner van Vierdaagse
Het vakantieland Duitsland is samen met Tourismus NRW partner van het grootste wandelevenement ter w...
04/07/17
Zo verleid je kernmarkten, met de Trip Builder
Wil je Nederland bezoeken? Check dan even de Trip Builder. Op een zes redelijk karig gestylde micros...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk