Store
Store

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol.


Het onderscheidend vermogen van een organisatie kan niet gemakkelijk meer worden gerealiseerd via een strategie van product leadership of operational excellence. Daar is de rek in de loop der jaren uit geraakt. De slag kan (nog) worden gewonnen op het vlak van beleving.


Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden (2006). Het Guest Experience Model® toont op welke wijze de klantbeleving van een product of dienst tot stand komt en welke middelen de betreffende aanbieder in handen heeft om deze beleving optimaal te regisseren.


In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd. Het betreft hier een e-book dat binnen 24-uur op het opgegeven e-mailadres wordt geleverd.


Auteur:Peter van Wijngaarden
Uitvoering:pdf
Omvang:23 pagina's
Taal:Nederlands
9,95 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

22/08/19
Duivenvoorde van familie over naar stichting
Naar kasteel Duivenvoorde zijn al veel buitenlandse persmensen meegenomen. Het bijzonder mooi gele...
22/08/19
Exclusief voor leden
Zomer geeft verkoop caravans en campers boost
Het zomerse weer geeft waarschijnlijk veel potentiële kopers van caravans en campers net dat extr...
22/08/19
Nog teveel stereotype denkwijze over vrouwen in de top
De invoering van een bindend quotum vergroot het aandeel vrouwen aan de top. Het is echter geen wo...
22/08/19
Exclusief voor leden
Wat levert een terras in een topweek op?
Nederland wordt mede als gevolg van de klimaatverandering steeds meer een terrasland. Maar hoeveel levert een terras een ondernemer eigenlijk op?
22/08/19
Visit Brabant ontwikkelt online gastvrijheidstraining
VisitBrabant heeft een nieuwe online training voor alle gastheren en -vrouwen in Brabant ontwikkeld zodat ze hun Brabantse gastvrijheid kunnen verbeteren.
22/08/19
Ticketmaster gaat servicekosten terugbetalen bij geannuleerde of verschoven events
Ticketverkoper Ticketmaster betaalt voortaan ook de servicekosten terug als een evenement geannuleerd of verschoven wordt. Dat heeft het bedrijf aan de Consumentenbond laten weten.
21/08/19
Exclusief voor leden
Met inspiratie en speeddatesessie op zoek naar medewerkers
Met inspiratiessessies en speeddates op de verschillende TUI-locaties in Nederland en België laat ...
21/08/19
Exclusief voor leden
Veerverbinding Rosyth naar Eemshaven stimulans voor toerisme
Door de komende Brexit komt er mogelijk een veerverbinding tussen de Schotse haven Rosyth en de Ne...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk