Store
Store

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol.


Het onderscheidend vermogen van een organisatie kan niet gemakkelijk meer worden gerealiseerd via een strategie van product leadership of operational excellence. Daar is de rek in de loop der jaren uit geraakt. De slag kan (nog) worden gewonnen op het vlak van beleving.


Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden (2006). Het Guest Experience Model® toont op welke wijze de klantbeleving van een product of dienst tot stand komt en welke middelen de betreffende aanbieder in handen heeft om deze beleving optimaal te regisseren.


In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd. Het betreft hier een e-book dat binnen 24-uur op het opgegeven e-mailadres wordt geleverd.


Auteur:Peter van Wijngaarden
Uitvoering:pdf
Omvang:23 pagina's
Taal:Nederlands
9,95 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

15/08/18
Exclusief voor leden
Toestemming voor aanleg metro naar strand Hoek van Holland
Het spoor van de Hoekse Lijn mag worden doorgetrokken tot op korte afstand van het strand in Hoek v...
15/08/18
Btw-verloging kost huishoudens 300 euro, branche flink getroffen
Volgend jaar zijn Nederlandse huishoudens gemiddeld zo’n 300 euro meer kwijt aan btw. Dat heeft ...
15/08/18
Nieuw Peruaans koffiemerk stimuleert ook toerisme (+ video)
In het bijzijn van tal van bedrijven en koffieproducenten heeft Roger Valencia, de Peruaanse minist...
15/08/18
Exclusief voor leden
17,9 procent bruto binnenlands product Nieuw-Zeeland uit toerisme
In Nieuw-Zeeland is een opmerkelijke verhouding te zien tussen arbeid en inkomsten uit toerisme en ...
15/08/18
Consumenten onveranderd positief
Consumenten hebben in het tweede kwartaal ruim 2 procent meer besteed dan in het tweede kwartaal va...
14/08/18
Ticketmaster stopt eigen doorverkoopsites
Ticketmaster trekt de stekker uit doorverkoopsites Seatwave en Get me in. Op deze sites worden kaar...
14/08/18
Mooie weer veroorzaakt dip in boekingen
Het mooie weer in Nederland heeft in juni en juli voor een flinke dip in het aantal boekingen gezor...
14/08/18
Veel openstaande vacatures in horeca
Het aantal openstaande vacatures heeft in het tweede kwartaal van 2018 een nieuw hoogtepunt bereikt...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk