Store
Store

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Guest Experience Model - Nederlandstalige versie

Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen "beleving" een hoge vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Ook buiten de gastvrijheidsindustrie speelt klantbeleving echter een steeds grotere rol.


Het onderscheidend vermogen van een organisatie kan niet gemakkelijk meer worden gerealiseerd via een strategie van product leadership of operational excellence. Daar is de rek in de loop der jaren uit geraakt. De slag kan (nog) worden gewonnen op het vlak van beleving.


Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden (2006). Het Guest Experience Model® toont op welke wijze de klantbeleving van een product of dienst tot stand komt en welke middelen de betreffende aanbieder in handen heeft om deze beleving optimaal te regisseren.


In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd. Het betreft hier een e-book dat binnen 24-uur op het opgegeven e-mailadres wordt geleverd.


Auteur:Peter van Wijngaarden
Uitvoering:pdf
Omvang:23 pagina's
Taal:Nederlands
9,95 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

15/11/18
Exclusief voor leden
Aanleg groen gestart van Roompot domein
De aanleg van het ruim 8 hectare grote landgoed begon op 1 oktober 2018.
15/11/18
Exclusief voor leden
Wat verwachten ondernemers in onze branche van 2019?
Ondernemers in de horeca zijn iets minder positief over de omzet voor 2019, maken zich zorgen over de arbeidsmarkt maar gaan wel meer investeren.
15/11/18
Hoever kun je de service aan boord uitkleden?
Nu luchtvaartmaatschappijen steeds meer concurreren op de kale vliegprijs, proberen ze hun verdienmodel overeind te houden met betaalde extra diensten. Maar wat vindt de passagier daarvan?
15/11/18
Nederlander boekt vaker vliegreis voor kerstbeleving in Midden- en Oost-Europa
De Nederlandse vliegtuigpassagier zoekt meer en meer in Wenen, Praag en Krakow de authentieke Midden...
15/11/18
FNV Horecabond en Temper verbreden samenwerking en gebruiksvergoeding verdwijnt
Eerder dit jaar zijn FNV Horeca en Temper een samenwerking gestart. Temper is een digitaal prikbord ...
14/11/18
Arbeidsmarkt net zo gespannen als tien jaar geleden (met video)
Leisure kampt met een stevig tekort aan goede werknemers.
14/11/18
Exclusief voor leden
Lucky wint Nightlife Award 2018
Lucky The Feelgood Provider mag zich de populairste club van Nederland noemen. De club uit Rijssen k...
14/11/18
Secret Escapes neemt Travel Bird over
Niet al het personeel wordt overgenomen, voor maar enkele tientallen mensen is plek bij de nieuwe eigenaar.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk