Store
Store

Toekomstvisie Nederlandse vakantiemarkt 2030

Toekomstvisie Nederlandse vakantiemarkt 2030

Om meer inzicht te krijgen in het perspectief van de Nederlandse vakantiemarkt is door Trends & Tourism in januari 2020 een toekomstvisie uitgebracht richting 2030. Kort na publicatie brak de coronacrisis uit en kwamen veel zaken in een ander daglicht te staan.  Nu corona meer naar de achtergrond is, komt Trends & Tourism in januari 2024 met een update van de toekomstvisie. De update van de Toekomstvisie Nederlandse vakantiemarkt 2030 is gebaseerd op uitgebreid deskresearch, diverse expert interviews en nieuw  consumentenonderzoek (november 2023).  


De nieuwe toekomstvisie geeft een actueel inzicht in het perspectief van de Nederlandse vakantiemarkt richting 2030. Naast een geactualiseerde raming van het aantal vakanties in 2030 worden onder meer 15 trends beschreven die de Nederlandse vakantiemarkt de komende jaren gaan bepalen. Daarnaast wordt een doorkijkje gegeven naar vakanties in 2050. 


De toekomstvisie is uitgewerkt in een uitgebreide powerpoint-rapportage. De rapportage is fact-based, visueel vorm gegeven en omvat 140 slides. De rapportage is zowel in het Nederlands als Engels beschikbaar. De kosten van de toekomstvisie bedragen 500 euro (excl. BTW). Bestellers van een eerdere versie van de toekomstvisie ontvangen een korting van 30%. De rapportage is direct beschikbaar en is via deze store eenvoudig te bestellen.

500,00 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

04/10/24
Rabobank: Ketens dominanter in horeca en recreatie
Ketens worden tot 2040 steeds dominanter in de sectoren horeca en recreatie. Ondernemers doen er goed aan zich te richten op een flexibel en betaalbaar concept. En bedrijven moeten zelf de regie nemen op verduurzamen, anders dicteren ketenpartners die voor je. Dat zijn enkele opmerkelijke conclusies van Rabobank in haar nieuwe Sectorvisie Horeca & Recreatie.
04/10/24
Nederlanders willen eerlijke vliegbelasting, ook zorgen om betaalbaarheid vliegen
Ruim een derde (34%) van de Nederlanders vreest dat vliegen te duur voor hen wordt als de kosten van vliegen verder stijgen. Veel Nederlanders zien in een eerlijkere opzet van de vliegbelasting een oplossing. Dat betekent dat er een meerderheid is voor afstandsafhankelijke vliegbelasting, hogere belasting voor businessclass en een heffing voor transferpassagiers.
04/10/24
Waterstate Wellness Hotel geopend
Onder grote belangstelling opende Waterstate Wellness Hotel woensdagmiddag 25 september officieel zijn deuren. De exclusieve opening begon met een warm welkomstwoord van zowel de directie als de wethouder Joost De Goffau van Goes.
04/10/24
Exclusief voor leden
Toverland vernieuwt parade Halloween
Dit jaar beginnen de Halloween Nights extra goed met een vernieuwde parade.
04/10/24
Week van de Veiligheid met nieuwe campagne
Ondernemers en hun personeel worden helaas in toenemende mate geconfronteerd met agressie en geweld....
03/10/24
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking MECC en EMG
Event Management Group (EMG) en MECC Maastricht gaan samenwerking. Daarmee willen de twee hun marktpositie versterken en de klantervaring verder te optimaliseren.
03/10/24
ZigZag campagne in Breda voor cultuur
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
03/10/24
Exclusief voor leden
Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch winnen duurzame kampeerawards
Op het Duurzaamheidscongres Kampeerbranche zijn de duurzame kampeerawards uitgereikt. Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch gingen er met de Awards vandoor.