Store
Store

Nationale Evenementenprijzen, Best practices 2018

Nationale Evenementenprijzen, Best practices 2018

In het boek Nationale Evenementenprijzen - Best practices 2018, dat NRIT Media samen met de Stichting Nationale Evenementenprijzen heeft gemaakt, zijn de best practices van de twaalf genomineerde steden en evenementen gebundeld. Een boek waar we rond diverse relevante thema’s zowel winnaars als genomineerden laten stralen om zo anderen te inspireren. Bijna 100 pagina’s met tips, tricks, briljante ideeën en strategieën maar ook de onvermijdelijke valkuilen.


Wat staat er in het boek?

In het boek behandelen we de ziel van het evenementenbeleid, de ontwikkeling van evenementen, bewonerstrots en betrokkenheid van de stad, evenementen van de toekomst en slimme onderzoeksmethoden. In vijf intermezzo’s komen vrijwilligersbeleid, veiligheid, duurzaamheid, investeringen en media aan bod. Oud-winnaars Rotterdam en Dordrecht vertellen wat de prijs voor hun stad heeft betekend en hoe ze de prijs hebben ingezet. Nationale Evenementenprijzen - Best practices 2018 wordt afgesloten met het complete juryrapport, de criteria voor de prijs en een overzicht van alle winnaars sinds 2001.


Het bestuur van de Stichting Nationale Evenementenprijzen: "Wij hopen dat deze voorbeelden een inspiratiebron zijn voor anderen, natuurlijk omdat evenementen zo feestelijk zijn, maar nog veel meer omdat evenementen een verdieping kunnen betekenen voor de bezoekers en onderscheidend zijn voor de steden waar ze plaatsvinden.”

24,95 (excl. btw)
Toevoegen aan mandje
















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

15/11/18
Exclusief voor leden
Aanleg groen gestart van Roompot domein
De aanleg van het ruim 8 hectare grote landgoed begon op 1 oktober 2018.
15/11/18
Exclusief voor leden
Wat verwachten ondernemers in onze branche van 2019?
Ondernemers in de horeca zijn iets minder positief over de omzet voor 2019, maken zich zorgen over de arbeidsmarkt maar gaan wel meer investeren.
15/11/18
Hoever kun je de service aan boord uitkleden?
Nu luchtvaartmaatschappijen steeds meer concurreren op de kale vliegprijs, proberen ze hun verdienmodel overeind te houden met betaalde extra diensten. Maar wat vindt de passagier daarvan?
15/11/18
Nederlander boekt vaker vliegreis voor kerstbeleving in Midden- en Oost-Europa
De Nederlandse vliegtuigpassagier zoekt meer en meer in Wenen, Praag en Krakow de authentieke Midden...
15/11/18
FNV Horecabond en Temper verbreden samenwerking en gebruiksvergoeding verdwijnt
Eerder dit jaar zijn FNV Horeca en Temper een samenwerking gestart. Temper is een digitaal prikbord ...
14/11/18
Arbeidsmarkt net zo gespannen als tien jaar geleden (met video)
Leisure kampt met een stevig tekort aan goede werknemers.
14/11/18
Exclusief voor leden
Lucky wint Nightlife Award 2018
Lucky The Feelgood Provider mag zich de populairste club van Nederland noemen. De club uit Rijssen k...
14/11/18
Secret Escapes neemt Travel Bird over
Niet al het personeel wordt overgenomen, voor maar enkele tientallen mensen is plek bij de nieuwe eigenaar.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk