Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
Trend: verandering kosten bagage leidt tot ander reisgedrag

Beleefkaart IJsseldelta. Foto: MarketingOost
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
Met tips voor fietsen, wandelen, varen, overnachten en genieten van streekproducten, laat de kaart zien wat deze unieke regio aan de monding van de IJssel allemaal te bieden heeft. De Beleefkaart is tot stand gekomen in samenwerking met de gemeenten Zwartewaterland, Kampen, Zwolle, Kampen Partners, de Gebiedscoöperatie IJsseldelta en diverse recreatieve en toeristische partners. De Beleefkaart is bij veel punten op te halen zoals bij gemeentehuizen en Tourist Informatie Punten.
Topics:Destinatie Nederland, Leisure, Marketing
Trefwoorden: kaart, beleving, IJsseldelta, marketing, DMO, MarketingOost