Geplaatst op: 06-06-2025
Auteur: Redactie
NRIT

Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen

Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen

Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.

Binnenkort kunnen bezoekers via de website hartvanlimburg.nl niet alleen inspiratie opdoen voor een dagje uit of weekendje weg, maar ook direct bijzondere arrangementen boeken via het platform van Smart-market. Dan koppelt hartvanlimburg.nl naar Smart Market vanaf de partnerpagina’s van ondernemers die arrangementen via het platform aanbieden. Op die manier ontstaat er een duidelijke verbinding tussen de inspiratiecontent op hartvanlimburg.nl en de boekbare arrangementen op smart-market.nl. Zo versterken we elkaar én maken we het de bezoeker makkelijk.

Compementaire samenwerking

De samenwerking is complementair: Hart van Limburg brengt een sterk netwerk van toeristische ondernemers, een krachtig regionaal merk en inspirerende content. Smart-market voegt daar een professioneel en gebruiksvriendelijk boekingsplatform aan toe, inclusief promotie, ticketing en financiële afhandeling.

Cyriel Hendrix, strategisch marketingmanager bij Hart van Limburg: "We zijn blij dat we partners op deze manier kunnen ondersteunen bij het vermarkten van hun aanbod. Smart-market sluit perfect aan bij onze ambitie om gastvrijheid en gemak centraal te stellen in de bezoekerservaring.”

Voor ondernemers in de recreatiesector biedt de samenwerking duidelijke voordelen. Via Hart van Limburg kunnen zij laagdrempelig arrangementen aanbieden, die vervolgens professioneel worden verwerkt en verkocht via Smart-market. Dit betekent minder administratief werk, meer zichtbaarheid en een extra verkoopkanaal.

Geïntegreerde en gastgerichte toeristische beleving

Op de website van Smart-market is inmiddels een groeiend aanbod van arrangementen in Midden- en Zuid-Limburg te vinden, waaronder de populaire "Stap & Hap”-routes, wijnwandelingen en thematische uitjes zoals fotosafari’s en bierproeverijen. Met deze samenwerking zetten beide organisaties een belangrijke stap richting een meer geïntegreerde en gastgerichte toeristische beleving in Limburg.

Trefwoorden: dmo, Limburg, arrangementen, dagrecreatie, boekingsplatform

CELTH



||| Nieuws |||

03/12/25
Adam Butler merkregisseur Twente
Nieuwe Merkregisseur Twente is Adam Butler (34). Butler kwam op 27 oktober in dienst bij Twente Marketing. Met zijn achtergrond in merkstrategie en storytelling gaat hij aan de slag om het merk Twente verder te versterken en samen met partners het regionale verhaal nóg herkenbaarder en krachtiger neer te zetten.
28/11/25
Nieuwe Video Apeldoorn congresstad
Apeldoorn Partners bouwt aan een sterker congresklimaat. Daarom is een nieuwe video opgenomen die 15 congreslocaties in beeld brengt.
27/11/25
Digitale winterspecial Veluwe gelanceerd
Van kerstmarkten tot culinaire tips, Veluwe lanceert een gloednieuwe digitale winterspecial: ‘Ontdek, proef, beleef – winter op de Veluwe’. Een online magazine boordevol tips voor een sfeervolle en smaakvolle winter op de Veluwe. De dmo meldt aan NRIT dat het in de toekomst méér digitale magazines wil uitgeven.
24/11/25
Breda voegt curlingbanen toe aan winterprogrammering
Nederlandse steden bieden steeds meer winterprogrammering aan. Breda gaat verder dan een ijsbaan. De silent disco staat weer op het programma en nieuw zijn de curlingbanen.
18/11/25
Aanlichting Domtoren mogelijk door cheque van 1,2 miljoen euro
Tijdens een bijeenkomst op 17 november in de Michaëlskapel van de Domtoren heeft wethouder Dennis de Vries een cheque ter waarde van 1,2 miljoen euro in ontvangst genomen. Het bedrag is de opbrengst van diverse acties en initiatieven die Stichting Utrechts eigenDom en Utrecht Marketing de afgelopen zeven jaar organiseerden om de nieuwe aanlichting van de Domtoren mogelijk te maken.
14/11/25
Noordwijk presenteert magazine over herbronnen
Op 13 november presenteerde Noordwijk Marketing het nieuwe magazine MOMENT – Herbronnen in Noordwijk: een inspirerend tijdschrift voor mensen die hier wonen en komen over gezond genieten, rust, natuur, cultuur en actief buiten zijn aan de kust. Het is meteen ook de start van de campagne van deze destinatie.
28/10/25
Maarten meet-up in Utrecht
Op zaterdag 8 november viert de Domtoren het feest van Sint Maarten met een bijzondere bijeenkomst voor alle Utrechters die Maarten heten – of een naam dragen die daarvan is afgeleid, meldt Utrecht Marketing. Tijdens de zogeheten Grote Maarten Meet-up opent de toren zijn deuren voor een feestelijke viering in het teken van de Utrechtse beschermheilige.
08/10/25
Najaarscampagne Friesland 'Opfriesen'
We gaan weer Opfriesen! Opladen zoals dat alleen in Friesland kan. Merk Fryslân zet de provincie neer als bestemming om actief op uit te gaan en daarmee je batterij op te laden. Ook al is het najaar en kouder, je wordt er warm van.