Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-06-2025
Auteur: Redactie
NRIT

Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen

Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen

Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.

Binnenkort kunnen bezoekers via de website hartvanlimburg.nl niet alleen inspiratie opdoen voor een dagje uit of weekendje weg, maar ook direct bijzondere arrangementen boeken via het platform van Smart-market. Dan koppelt hartvanlimburg.nl naar Smart Market vanaf de partnerpagina’s van ondernemers die arrangementen via het platform aanbieden. Op die manier ontstaat er een duidelijke verbinding tussen de inspiratiecontent op hartvanlimburg.nl en de boekbare arrangementen op smart-market.nl. Zo versterken we elkaar én maken we het de bezoeker makkelijk.

Compementaire samenwerking

De samenwerking is complementair: Hart van Limburg brengt een sterk netwerk van toeristische ondernemers, een krachtig regionaal merk en inspirerende content. Smart-market voegt daar een professioneel en gebruiksvriendelijk boekingsplatform aan toe, inclusief promotie, ticketing en financiële afhandeling.

Cyriel Hendrix, strategisch marketingmanager bij Hart van Limburg: "We zijn blij dat we partners op deze manier kunnen ondersteunen bij het vermarkten van hun aanbod. Smart-market sluit perfect aan bij onze ambitie om gastvrijheid en gemak centraal te stellen in de bezoekerservaring.”

Voor ondernemers in de recreatiesector biedt de samenwerking duidelijke voordelen. Via Hart van Limburg kunnen zij laagdrempelig arrangementen aanbieden, die vervolgens professioneel worden verwerkt en verkocht via Smart-market. Dit betekent minder administratief werk, meer zichtbaarheid en een extra verkoopkanaal.

Geïntegreerde en gastgerichte toeristische beleving

Op de website van Smart-market is inmiddels een groeiend aanbod van arrangementen in Midden- en Zuid-Limburg te vinden, waaronder de populaire "Stap & Hap”-routes, wijnwandelingen en thematische uitjes zoals fotosafari’s en bierproeverijen. Met deze samenwerking zetten beide organisaties een belangrijke stap richting een meer geïntegreerde en gastgerichte toeristische beleving in Limburg.

Trefwoorden: dmo, Limburg, arrangementen, dagrecreatie, boekingsplatform

CELTH



||| Nieuws |||

23/06/25
Exclusief voor leden
Rapportage Meimaand fietsmaand door RBT Heuvelrug
In mei heeft RBT Heuvelrug het thema fietsen, 'Meimaand fietsmaand', in de schijnwerpers gezet, met een uitgebreide combinatie van winacties, advertenties, artikelen, arrangementen en vernieuwde themaroutes.
20/06/25
Nieuw VVV Bezoekerscentrum Stavoren feestelijk geopend
Op donderdag 19 juni is het vernieuwde VVV bezoekerscentrum in Stavoren officieel geopend. Het nieuwe bezoekerscentrum richt zich op interactiviteit, beleving en inspiratie. Een van de blikvangers is een grote interactieve kaart van de IJsselmeerkust, waarmee bezoekers unieke plekken in de regio kunnen ontdekken.
18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.
18/06/25
Tourist Info punt in Zweeler kerk
Op 20 juni vindt de officiële aftrap van het uitvoeringsplan ‘Kiemen in Drentse grond’ plaats door het openen van de Tourist Info in de Zweeler Kerk.
11/06/25
Blow up kunst pakt groot uit in Den Haag in 2026
De vierde editie van BlowUp Art Den Haag, dit jaar voor het eerst in samenwerking met kunstenaarsvereniging Pulchri Studio, nadert zijn einde. Tot en met vandaag, woensdag 11 juni, is de unieke samensmelting van monumentale opblaaskunst en een hedendaagse beeldententoonstelling te bewonderen op het Lange Voorhout tijdens BlowUp Art X Pulchri Studio.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...