Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-12-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025

Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025
Foto: Vakantiebeurs, Leroy-Beesemer

Ben jij een afgestudeerde van Inholland, NHL Stenden, HZ University, Saxion of Breda University en heb je een passie voor de reisbranche? Dan nodigen we je van harte uit voor het Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025 op woensdag 8 januari 2025.

Dit event, georganiseerd door studenten van de Inholland Hospitality Managementopleiding, is een initiatief van vijf hogescholen (Hogeschool Inholland, NHL Stenden, HZ University of Applied Sciences, Saxion en Breda University of Applied Sciences), in samenwerking met de Vereniging van Kleinschalige Reisorganisaties (VVKR) en Reiswerk

Waarom je erbij moet zijn:

  • Netwerk: Maak nieuwe contacten en hernieuw oude banden met medestudenten en professionals uit de sector.
  • Inspiratie: Ontdek de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reisbranche.
  • Carrièrekansen: Ontdek interessante vacatures en breid je netwerk uit.
  • Gezelligheid: Geniet van een gratis kop koffie en lekkers in een ontspannen sfeer.

Wanneer & waar:

  • Datum: Woensdag 8 januari 2025
  • Tijd: 10:30 - 12:30 uur
  • Locatie: VVKR-paviljoen, Hal 12, standnummer A001, Jaarbeurs Utrecht

Aanmelden: Scan de QR-code of deze link. 

X

Vergeet niet:

  • Toegang Vakantiebeurs: Haal je toegangsbewijs via www.vakantiebeurs.nl.
  • Na de bijeenkomst: Ontdek de rest van de Vakantiebeurs en laat je inspireren door de nieuwste reistrends.
Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf6VW6p4MxoW4qez7HUxLc8TubLUyGL4KBtFDz_6vCD5OuMjQ/viewform?pli=1
Trefwoorden: Toerisme, vakanties, reisbranche, werknemers, alumni

CELTH



||| Nieuws |||

11/06/25
Blow up kunst pakt groot uit in Den Haag in 2026
De vierde editie van BlowUp Art Den Haag, dit jaar voor het eerst in samenwerking met kunstenaarsvereniging Pulchri Studio, nadert zijn einde. Tot en met vandaag, woensdag 11 juni, is de unieke samensmelting van monumentale opblaaskunst en een hedendaagse beeldententoonstelling te bewonderen op het Lange Voorhout tijdens BlowUp Art X Pulchri Studio.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
05/06/25
Podcastserie zet MBO en leisuresector in de spotlight deze zomer
Leisuretalk en Gastvrijheid Begint van Binnen starten deze zomer een nieuwe zomer special met de titel "MBO -Mega Belangrijk Onderwijs! - De podcast.
05/06/25
Maastricht lanceert vernieuwd online platform: focus op slow travel en hyperpersonalisatie
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.
02/06/25
HZ Kenniscentrum zoekt onderzoeker toerisme
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
23/05/25
Wat leverde de campagne ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’ op?
Brabant Partners heeft drie jaar lang intensief campagne gevoerd in Nederland en de grensstreken van België en Duitsland, inspelend op de korte reisafstand: ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’. Wat heeft dat opgeleverd?

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...