Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 25-12-2024
Auteur: Marc Gerlings

Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit

Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit
Foto: Apollo reizen.
Deze winter is een delegatie van Apollo Reizen afgereisd naar Gran Canaria en Fuerteventura, waarbij een nieuw aanbod werd gelanceerd dat is afgestemd op de wensen en behoeften van de Nederlandse markt. 

Bijzonder in het aanbod van Apollo Reizen zijn de Apollo Sports-hotels Monte Feliz (onlangs geopend op Gran Canaria) en ‘flagship’ hotel Playitas Resort op Fuerteventura. Apollo specialiseert zich in de combinatie van reizen en sport.

Tijdens de reis werd het nieuwe Apollo Sports-hotel Monte Feliz powered by Playitas geopend. Dit sporthotel biedt sportliefhebbers uitgebreide faciliteiten in het zonnige Gran Canaria. Monte Feliz heeft een gunstige ligging in Bahia Feliz, op een klein half uur van de luchthaven. Daarnaast werden andere accommodaties voor Nederlandse vakantiegangers gepresenteerd: 

Cordial Muelle Viejo (Apollo Mondo Local. Het onlangs gerenoveerde Sunsuites Carolina (Apollo Mondo Duo) en appartementencomplex Arco Iris.

"Het was mooi om te zien en ervaren hoe betrokken en gastvrij de lokale Apollo-collega's, zowel destination- als sport managers, op de bestemmingen voor onze klanten zorgen", zegt Fabian Lindner, Head of Sales & Marketing bij Apollo Reizen.

In eiland Fuerteventura stond het Playitas Resort centraal, onderdeel van Apollo Sports en bekend als een van de grootste sportresorts in Europa. Dit resort biedt faciliteiten zoals een olympisch zwembad, fitnessruimte, tennis- en padelbanen, een golfbaan, fietsverhuur en groepslessen. Dankzij de ligging aan zee zijn er ook goede opties voor water- en duiksport. 

Tevens werd er een bezoek gebracht aan diverse accommodaties in Costa Calma, Cotillo en Corralejo: Coral Cotillo Beach, Las Marismas in Corralejo en R2 Pajara Beach Hotel & Spa. 
Trefwoorden: reizen, Spanje, sport, hotel, appartement

CELTH



||| Nieuws |||

11/06/25
Blow up kunst pakt groot uit in Den Haag in 2026
De vierde editie van BlowUp Art Den Haag, dit jaar voor het eerst in samenwerking met kunstenaarsvereniging Pulchri Studio, nadert zijn einde. Tot en met vandaag, woensdag 11 juni, is de unieke samensmelting van monumentale opblaaskunst en een hedendaagse beeldententoonstelling te bewonderen op het Lange Voorhout tijdens BlowUp Art X Pulchri Studio.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
05/06/25
Podcastserie zet MBO en leisuresector in de spotlight deze zomer
Leisuretalk en Gastvrijheid Begint van Binnen starten deze zomer een nieuwe zomer special met de titel "MBO -Mega Belangrijk Onderwijs! - De podcast.
05/06/25
Maastricht lanceert vernieuwd online platform: focus op slow travel en hyperpersonalisatie
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.
02/06/25
HZ Kenniscentrum zoekt onderzoeker toerisme
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
23/05/25
Wat leverde de campagne ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’ op?
Brabant Partners heeft drie jaar lang intensief campagne gevoerd in Nederland en de grensstreken van België en Duitsland, inspelend op de korte reisafstand: ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’. Wat heeft dat opgeleverd?

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...