Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-06-2024
Auteur: Redactie
Uitgever: NRIT Media

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI hebben hun samenwerking enkele weken geleden verder uitgebreid. Hiervoor werd onlangs een overeenkomst getekend waarmee TUI pakketreizen ook op Prijsvrij Vakanties aangeboden worden. De afgelopen twee jaar was het TUI aanbod al te boeken via de winkels van D-reizen en via D-reizen.nl. Daar is sinds begin juni Prijsvrij Vakanties aan toegevoegd.

 

Dimitri Joannides, Salesmanager TUI Nederland: ‘’Met de toevoeging van Prijsvrij Vakanties als verkoopkanaal, kunnen we een nog bredere groep consumenten bereiken en inspireren met ons aanbod. De afgelopen twee jaar hebben we een goede basis gelegd in de samenwerking via D-reizen. Met deze uitbreiding zetten we hierin een volgende stap. TUI wil consumenten een zo breed mogelijk aanbod van verkoopkanalen bieden. Via eigen kanalen als de TUIwebsite, de TUI shops en de zelfstandig reisadviseurs van TUI at Home. Maar ook via externe verkooppunten als Prijsvrij.nl waar de prijsbewuste consument dus voortaan ook TUI reizen kan boeken.”


Jutta van Peer, Director Contracting & Partnerships Suppliers Prijsvrij Vakanties & D-reizen vult aan: "De samenwerking met TUI, die 2 jaar geleden tot stand kwam, is voor beide partijen succesvol gebleken zowel commercieel als in de onderlinge relatie. Het is dan ook logisch dat je met elkaar gaat kijken waar je elkaar nog meer kunt versterken. Voor ons merk Prijsvrij Vakanties zien we, met deze voor ons unieke stap, een mooie aanvulling van ons product portfolio en voor TUI een mooie kans om echt een nieuw publiek te bereiken.”

Trefwoorden: samenwerking, pakketreizen

CELTH



||| Nieuws |||

18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.
18/06/25
Tourist Info punt in Zweeler kerk
Op 20 juni vindt de officiële aftrap van het uitvoeringsplan ‘Kiemen in Drentse grond’ plaats door het openen van de Tourist Info in de Zweeler Kerk.
11/06/25
Blow up kunst pakt groot uit in Den Haag in 2026
De vierde editie van BlowUp Art Den Haag, dit jaar voor het eerst in samenwerking met kunstenaarsvereniging Pulchri Studio, nadert zijn einde. Tot en met vandaag, woensdag 11 juni, is de unieke samensmelting van monumentale opblaaskunst en een hedendaagse beeldententoonstelling te bewonderen op het Lange Voorhout tijdens BlowUp Art X Pulchri Studio.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
05/06/25
Podcastserie zet MBO en leisuresector in de spotlight deze zomer
Leisuretalk en Gastvrijheid Begint van Binnen starten deze zomer een nieuwe zomer special met de titel "MBO -Mega Belangrijk Onderwijs! - De podcast.
05/06/25
Maastricht lanceert vernieuwd online platform: focus op slow travel en hyperpersonalisatie
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...