Geerte Udo stopt bij amsterdam&partners
Geerte Udo. Foto: amsterdam&partners. Op 1 mei 2024 stopt Geerte Udo als directeur van amsterdam&partners. Wat
Udo daarna gaat doen is nog niet bekend.
Udo: "De organisatie staat als een huis, met meer dan 750 waardevolle partners,
een sterk MT, toegewijde medewerkers, een nieuwe focus, een nieuw verhaal, een
nieuwe campagne en klaar voor Amsterdam 750! "
"Wij zijn Geerte zeer erkentelijk voor haar inspirerende en verbindende rol
voor en met amsterdam&partners. Onder haar bezielende leiding is de
organisatie uitgegroeid tot een toonaangevende en toekomstbestendige
organisatie voor Amsterdam en de Metropool,” aldus Oswald Coene, voorzitter
Raad van Toezicht. Een opvolger wordt gezocht.
"tot slot dank aan mijn grote liefde Amsterdam en de Metropool voor haar
eindeloze inspiratie, schoonheid, creativiteit, innovatie en ondernemerschap.
Waar ik elke dag weer een nieuw verhaal ontdekte dat de moeite waard was om te
delen. Waar wordt gelachen en gehuild, wordt gevierd en het soms schuurt, juist
omdat we allemaal zo van Amsterdam houden,” meldt Geerte Udo bij haar
afscheidsaankondiging. "Maar voordat het zover is, ga ik nog 4 maanden
enorm genieten van mijn huidige rol.”
Trefwoorden: Amsterdam, dmo, directeur, management
|
|
11/06/25
De vierde editie van BlowUp Art Den Haag, dit jaar voor het eerst in samenwerking met kunstenaarsvereniging Pulchri Studio, nadert zijn einde. Tot en met vandaag, woensdag 11 juni, is de unieke samensmelting van monumentale opblaaskunst en een hedendaagse beeldententoonstelling te bewonderen op het Lange Voorhout tijdens BlowUp Art X Pulchri Studio.
|
10/06/25
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
|
10/06/25
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
|
06/06/25
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
|
05/06/25
Leisuretalk en Gastvrijheid Begint van Binnen starten deze zomer een nieuwe zomer special met de titel "MBO -Mega Belangrijk Onderwijs! - De podcast.
|
05/06/25
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.
|
02/06/25
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
|
23/05/25
Brabant Partners heeft drie jaar lang intensief campagne gevoerd in Nederland en de grensstreken van België en Duitsland, inspelend op de korte reisafstand: ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’. Wat heeft dat opgeleverd?
|
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
22/09/25
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
|
|