Geplaatst op: 09-05-2023
Auteur: Marc Gerlings

Toverland gaat door met evenement Youtubers

Toverland gaat door met evenement Youtubers
Het evenement valt goed bij alle jeugdige volgers. Foto: Toverland.

Attractiepark Toverland heeft vandaag bekendgemaakt welke populaire YouTubers en TikTokkers hun opwachting maken bij het jaarlijks terugkerende evenement YOUTUBERSxTOVERLAND. Op zondag 25 juni zijn onder andere Team Dylan Haegens, Kalvijn, Nina Warink en dj-duo Giel en Stefan van STUK te vinden op de Main Stage.

Ook in de rest van het park zijn er, naast ruim 35 attracties, extra activiteiten die de online wereld even offline maken. De Main Stage in entreegebied Port Laguna vormt het kloppend hart van de derde editie van YOUTUBERSxTOVERLAND. Hier trapt Team Dylan Haegens, bestaande uit Marit, Rick, Teun en Dylan zelf, het programma af met hun Q&A Show. Fans hebben een uur lang de tijd om vragen aan het team te stellen, terwijl verschillende challenges het tot een dynamisch geheel maken.


Meester en juffen

Later op de middag is het de beurt aan vier TikTok Teachers. Meester Jesper, Juf Sanne, Roy van @AKkennisclips en Juffie Iris vertellen meer over hun carrière als meester of juf én als bekend TikTokker. Na de les verschijnt het koppel Kalvijn en Nina Warink op het podium, waar ook zij vragen uit het publiek zullen beantwoorden.

 

Vlak voor het attractiepark haar poorten sluit is het tijd voor een knallende finale. Giel en Stefan van STUK nemen plaats achter de dj-booth en sluiten de dag op muzikale wijze af.

 

Bekende ijsscheppers

Naast de creators op de Main Stage is er nog veel meer te beleven in Toverland. Fans kunnen bijvoorbeeld Odin en Vincent tegenkomen, bekend van @IJssalonBorger op TikTok. De heren scheppen namelijk ijs bij vuurtoren Solaris in plaats van in hun thuishaven in het Drentse Borger.

 

In themagebied Avalon staat, na het succes van vorig jaar, weer een 360º video spinner die met camera om de gasten heen draait. Dit levert unieke beelden op om te delen op sociale media. Ook kan iedereen spontaan het Toverland TikTok Team tegen het lijf lopen, dat mensen uitdaagt om samen met hen een dansje te wagen.

Trefwoorden: attractiepark, sociale media, marketing, evenement

CELTH
 





||| Nieuws |||

07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
01/02/24
Brabant zet vol in op bezinningstoerisme met Ons Kloosterpad
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
01/02/24
Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
31/01/24
Exclusief voor leden
Boekingen mei- en zomervakantie +30% bij Sunweb
Januari en februari zijn misschien wel de grauwste maanden van het jaar maar het boekingsseizoen is volop in beweging. Touroperator Sunweb meldt op basis van onderzoek dat ruim 1 op de 5 personen begint hun vakantiegeluk al bij het zoeken naar de reisbestemming.
29/01/24
Exclusief voor leden
SVR ziet belangstelling voor kleinschalig kamperen groeien
Zaterdag 3 februari zal in Leeuwarden de laatste van in totaal drie SVR-vakantiebeurzen plaatsvinden. De vorige twee beurzen waarin aangesloten kampeerbedrijven zich presenteren trokken 23.000 bezoekers.
24/01/24
ACM houdt online scherp in de gaten
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) geeft in 2024 extra aandacht aan een veilige en betrouwbare online omgeving en een goed werkende energiemarkt.

||| Agenda |||

18/04/24
18/04/24 t/m 18-04-24: TRENDCONGRES 2024
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...