Geplaatst op: 13-03-2025
Auteur: Marc Gerlings

Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen

Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Sylvia van Mullem. Foto: Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.

Met een brede achtergrond in marketing en communicatie in diverse sectoren – waaronder sport en landbouw – brengt Van Mullem veel kennis en ervaring mee. De afgelopen 6,5 jaar werkte zij in de agrarische sector en daarvoor elf jaar bij Gelderse Sport Federatie: ‘Ik woon, werk en recreëer hier al jaren en weet hoe bijzonder deze omgeving is. Van de dynamiek van de stad tot de rust van het rivierenlandschap: er is zoveel moois te ontdekken. Mijn doel is om samen met partners het verhaal van deze regio sterker op de kaart te zetten, zodat nog meer mensen deze prachtige plekken weten te vinden.’

Als merkleider gaat Van Mullem zich richten op het versterken van de regiomerken regio Arnhem en Rijk van Nijmegen. Daarbij werkt zij nauw samen met gemeenten, ondernemers en organisaties om het toeristisch profiel van de regio te versterken. 

Directeur Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen, Herre Dijkema: 'Ik heet Sylvia van harte welkom en wens haar veel succes als nieuwe merkleider van de regio Arnhem en Rijk van Nijmegen. Ik kijk uit naar de samenwerking en ben ervan overtuigd dat we met haar een waardevolle opvolger van Reinou de Haan hebben gevonden.'
Trefwoorden: Nijmegen, Arnhem, dmo, merk

CELTH



||| Nieuws |||

10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
13/03/25
Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.
12/03/25
Exclusief voor leden
KLM migreert applicaties naar cloud
Accenture werkt samen met Air France-KLM om de bestaande applicaties van de luchtvaartgroep te transformeren en te migreren naar de cloud. Hierbij wordt afgestapt van de drie eigen datacenters. Dat is van grote invloed op het proces en de klantervaring.
04/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe NL country manager Airbnb moet groeicijfer verhogen
Airbnb heeft de Fransman Clément Eulry aangesteld als Country Manager voor Nederland. Nederland speelt een sleutelrol voor Airbnb in Europa, meldt het boekingsplatform.
03/03/25
Exclusief voor leden
Sunny Cars richt pr op landelijke media
Pr-bureau nxt agency meldt de samenwerking met autohuurspecialist Sunny Cars aan. De samenwerking richt zich op het positioneren van Sunny Cars als thought leader in de autoverhuurbranche. Data gaat meer een rol spelen in de pr-strategie.
24/02/25
Exclusief voor leden
Dubai +9% groei toerisme
Dubai is al een grote bestemming in toerisme en het noteert bijna een groeicijfer van een gazelle. In 2024 nam het toerisme naar deze Arabische destinatie met 9% toe.
20/02/25
VVV Noordwijk en Noordwijkerhout verwelkomen recordaantal bezoekers, meer vrijwilligers nodig
In 2024 hebben de VVV’s in Noordwijk en Noordwijkerhout 38.500 bezoekers mogen verwelkomen, een heel mooi record.