Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-01-2025
Auteur: Marc Gerlings

Ruby Hotels zet Heeres in voor pr Nederlandse markt

Ruby Hotels zet Heeres in voor pr Nederlandse markt
Gevel Ruby Emma in Amsterdam. Foto: Ruby Hotels.
Ruby Hotels, de Duitse hotelgroep die bekendstaat om haar Lean Luxury-concept, heeft Eline Heeres (Stylemybrand) benoemd tot haar nieuwe freelance PR-adviseur voor de Nederlandse markt. 

Eline Heeres is gevestigd in Amersfoort en heeft een uitgebreide achtergrond in PR voor reis-, lifestyle- en modemerken. Ruby Hotels onderscheidt zich door moderne gastvrijheid met gedurfd design, comfort en betaalbare luxe. 

Met toplocaties in grote Europese steden richt de groep zich op de moderne reiziger die meer zoekt dan alleen een plek om te verblijven. Elk hotel heeft een uniek karakter, dat de geschiedenis en cultuur van de locatie weerspiegelt en tegelijkertijd design en technologie omarmt.

De Ruby Group is opgericht in 2013 en exploiteert momenteel 20 Ruby-hotels in heel Europa, met nog eens tien hotels in aanbouw of in de planningsfase. Daarnaast breidt Ruby zich uit naar China via een joint venture met Delonix, onder leiding van Alex Zheng. Naast hotels biedt Ruby ook Ruby Workspaces in München, Hamburg, Düsseldorf, Amsterdam, Wenen, Stuttgart, Malta en Florence. Tot de aandeelhouders van het bedrijf behoren de ECE Group; de Oostenrijkse Soravia Group; Franger Investment, een Duits familiebedrijf; Ocean Redstone, een private equity-fonds; de ondernemer Michael Hehn en Michael Struck.
Trefwoorden: hotel, pr, communicatie,

CELTH



||| Nieuws |||

03/06/25
Collectief van toonaangevende horecapartners lanceert cruciaal onderzoek naar digitale toekomstbestendigheid sector
Vandaag start het eerste nationale Horeca 2.0 onderzoek. Het onderzoek komt op een kritiek moment voor een sector die kampt met een ongekende combinatie van personeelstekorten, stijgende kosten en veranderende consumenteneisen
02/06/25
Horecaomzet groeit in eerste kwartaal 2025 met 3,4 procent
De Nederlandse horeca heeft in het eerste kwartaal van 2025 een omzetgroei van 3,4 procent gerealiseerd ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Tussen de deelsectoren zien we grote verschillen.
02/06/25
Horeca zoekt duurzame oplossingen voor personeelstekort
De personeelstekorten in de horeca vragen om meer dan oplossingen voor de korte termijn. Door bewuster te investeren in mbo-opgeleiden, technologie slim in te zetten en zij-instromers beter te begeleiden, kan de sector bouwen aan een stabieler en duurzamer personeelsbestand.
02/06/25
Exclusief voor leden
Vegan Food Tour zorgt voor verandering
In 2024 liepen 1.700 mensen mee met een Vegan Food Tour in drie steden: Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. Ze bezochten in totaal 40 verschillende horecapartners van deze tourorgqanisatie, van comfort food tot fine dining. 66% van de deelnemers was geen veganist. Eten proeven leidt tot verandering.
21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
14/05/25
Exclusief voor leden
Tweede XL klompenpad gaat open
Zaterdag 24 mei 2025 is in Neder-Betuwe de feestelijke opening van Klompenpad XL: het Spanjaardspad. Wethouder Herma van Dijkhuizen van gemeente Neder-Betuwe en projectleider Martijn Grievink van Stichting Landschapsbeheer Gelderland onthullen het startpaneel in Opheusden.
13/05/25
Deal tussen hotelier CitizenM en hotelgigant Marriott is geen bedrijfsovername
De overname lijkt op een klassieke bedrijfsovername, maar in werkelijkheid gaat het om de koop van het merk en de formule.
09/05/25
Exclusief voor leden
Horeca laat miljoenen liggen door te weinig alcoholvrije opties
De horeca mist jaarlijks een omzet van maar liefst €437 miljoen door onvoldoende in te spelen op de groeiende vraag naar alcoholvrije dranken. De verkoop van alcoholvrije drankje groeit sterk maar het aanbod in de horeca is zeer gering.