Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-03-2025
Auteur: Marc Gerlings

Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen

Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Sylvia van Mullem. Foto: Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.

Met een brede achtergrond in marketing en communicatie in diverse sectoren – waaronder sport en landbouw – brengt Van Mullem veel kennis en ervaring mee. De afgelopen 6,5 jaar werkte zij in de agrarische sector en daarvoor elf jaar bij Gelderse Sport Federatie: ‘Ik woon, werk en recreëer hier al jaren en weet hoe bijzonder deze omgeving is. Van de dynamiek van de stad tot de rust van het rivierenlandschap: er is zoveel moois te ontdekken. Mijn doel is om samen met partners het verhaal van deze regio sterker op de kaart te zetten, zodat nog meer mensen deze prachtige plekken weten te vinden.’

Als merkleider gaat Van Mullem zich richten op het versterken van de regiomerken regio Arnhem en Rijk van Nijmegen. Daarbij werkt zij nauw samen met gemeenten, ondernemers en organisaties om het toeristisch profiel van de regio te versterken. 

Directeur Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen, Herre Dijkema: 'Ik heet Sylvia van harte welkom en wens haar veel succes als nieuwe merkleider van de regio Arnhem en Rijk van Nijmegen. Ik kijk uit naar de samenwerking en ben ervan overtuigd dat we met haar een waardevolle opvolger van Reinou de Haan hebben gevonden.'
Trefwoorden: Nijmegen, Arnhem, dmo, merk

CELTH



||| Nieuws |||

16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.