Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-02-2025
Auteur: Redactie
NRIT

VVV Noordwijk en Noordwijkerhout verwelkomen recordaantal bezoekers, meer vrijwilligers nodig

VVV Noordwijk en Noordwijkerhout verwelkomen recordaantal bezoekers, meer vrijwilligers nodig

In 2024 hebben de VVV’s in Noordwijk en Noordwijkerhout 38.500 bezoekers mogen verwelkomen, een heel mooi record. De VVV is voor langere openingstijden op zoek naar meer vrijwilligers.

Steeds meer bezoekers en bewoners weten hun weg te vinden naar de inspirerende VVV’s, op zoek naar tips, wandel- en fietsroutes, streekproducten en originele cadeaus. 

‘Deze mijlpaal danken we vooral aan de fantastische inzet van onze vrijwilligers. Juist hun persoonlijke inbreng en tips worden door onze bezoekers heel erg gewaardeerd en zorgt ervoor dat iedereen met een glimlach naar buiten gaat en graag weer terugkeert.,’ aldus Annemieke Pennings, coördinator van de VVV’s. ‘De vraag naar informatie en persoonlijke tips en advies blijft groeien. We hebben unieke dorpen in een prachtige regio waar ongelofelijk veel te doen is, het hele jaar door.’

Om ook in 2025 aan deze groeiende vraag te voldoen, willen de VVV’s graag voldoen aan de wens van de bezoekers om tijdens het seizoen in de weekenden langer en op zondag open te zijn ‘Hiervoor hebben we nog meer enthousiaste vrijwilligers nodig die hun liefde voor de dorpen willen delen.’

Topics:Marketing
Trefwoorden: dmo, Zuid-Holland, gastheerschap, Noordwijk

CELTH



||| Nieuws |||

21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.