Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 28-11-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Kinepolis biedt Cosy Loungers voor business class-ervaring

Primeur in Nederland

Kinepolis biedt Cosy Loungers voor business class-ervaring

Wat wil je als bioscoopbezoeker nog meer dan compleet ondergedompeld te worden in de film, behalve perfecte projectie en ultiem geluid? Comfortabele, ruime stoelen natuurlijk. Bij Kinepolis zit je op al die fronten altijd goed. En vanaf 4 december lig je ook altijd goed, met de introductie deze feestdagen van de Cosy Loungers in Kinepolis Leidschendam.

 

De filmervaring thuis kan niet tippen aan die van een technologisch geavanceerde Kinepolis-zaal, maar in je eigen huiskamer kun je wel ongegeneerd onderuit op de bank of met de voeten op tafel films beleven. Met de komst van de Cosy Loungers - luxe, brede ligbedden op de eerste rij van de zaal - heb je het allerbeste van twee werelden. Het perfecte beeld en overrompelend geluid, maar ook de ultieme vorm van ontspanning. Het gebruikscomfort is vergelijkbaar met de vliegstoelen uit de business class (waar je altijd jaloers naar kijkt), maar dan voor iedereen toegankelijk. Met een lengte van maar liefst twee meter en het gebruik van premium materialen zijn de Cosy Loungers een fantastische upgrade van je kijkervaring. De allereerste zalen waar je voortaan languit van een film kunt genieten zijn van Kinepolis Leidschendam. Het revolutionaire concept wordt in 2025 uiteraard ook naar andere Kinepolis-bioscopen uitgebreid.


NRIT vroeg aan Kinepolis hoe dit idee is ontstaan.  "Kinepolis is actief in verschillende landen en hanteert een strategie waarbij we regelmatig concepten in één land testen om ze vervolgens ook in andere markten uit te proberen. Dit specifieke concept is daar een goed voorbeeld van: we hebben het afgelopen jaar met succes getest bij ons dochterbedrijf MJR Theatres in Michigan, Verenigde Staten. Het is moeilijk exact te zeggen hoe dit idee is ontstaan, maar bij Kinepolis intern trachten we zoveel mogelijk innovatie en ondernemerschap te stimuleren. Wij blijven ons inzetten om grensverleggende concepten te ontwikkelen die bijdragen aan een betere bioscoopervaring voor onze bezoekers."

Trefwoorden: Bioscoop, ligstoelen

CELTH



||| Nieuws |||

21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.