Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-06-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Europarcs lanceert 'secretparcs'

Vakantie met locatie onbekend

Europarcs lanceert 'secretparcs'

Vakantieparkenaanbieder EuroParcs lanceert een nieuw concept, ‘Secret Parcs’, voor de vakantieganger die zich graag laat verrassen óf niet kan kiezen uit het aanbod van meer dan vijftigvakantieparken. Vanaf 5 juni a.s. is het mogelijk om Secret Parcs te boeken op de EuroParcs website en telefonisch via het EuroParcs Klanten Contact Center.


Bij Secret Parcs kiest EuroParcs de bestemming en het vakantiepark en komt de vakantieganger er kort voor aankomst achter wat deze bestemming is. De bestemming zal één van de parken in Nederland of België zijn. In de aanloop naar het verblijf bij EuroParcs ontvangt de boeker al hints naar de bestemming, zodat de voorpret al gelijk begint. Voor wie zich wel wil laten verrassen maar toch een voorkeur heeft voor een thema, zoals een vakantiepark dichtbij een stad, in de natuur, een familiepark of aan het water, kan tegen een toeslag van tien euro een voorkeur hiervoor aangeven.


Director Rental Sales Martin de Boer: "Voor een zeer scherp tarief kunnen gasten op een unieke manier kennis maken met EuroParcs of nieuwe parken ontdekken. Secret Parcs is dan ook een geweldige aanvulling op ons aanbod van vakantieparken.” Secret Parcs bieden 2-, 4- en 6-persoons vakantiewoningen.

Trefwoorden: Secret Parcs, locatie onbekend

CELTH



||| Nieuws |||

06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
05/06/25
Podcastserie zet MBO en leisuresector in de spotlight deze zomer
Leisuretalk en Gastvrijheid Begint van Binnen starten deze zomer een nieuwe zomer special met de titel "MBO -Mega Belangrijk Onderwijs! - De podcast.
05/06/25
Maastricht lanceert vernieuwd online platform: focus op slow travel en hyperpersonalisatie
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.
02/06/25
HZ Kenniscentrum zoekt onderzoeker toerisme
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
23/05/25
Wat leverde de campagne ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’ op?
Brabant Partners heeft drie jaar lang intensief campagne gevoerd in Nederland en de grensstreken van België en Duitsland, inspelend op de korte reisafstand: ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’. Wat heeft dat opgeleverd?
23/05/25
Gemeenteraad Zaanstad stemt in met entree voor toeristen Zaanse Schans, toegang blijft gratis voor Zaankanters
De gemeenteraad van Zaanstad heeft ingestemd met het voorstel van het college van B&W om vanaf toeristenseizoen 2026 een verplichte entree in te voeren voor toeristen die de Zaanse Schans bezoeken. De maatregel is bedoeld om broodnodige investeringen in het erfgoed, de veiligheid en de leefbaarheid van het gebied mogelijk te maken.
23/05/25
Brabant lanceert grootste kloosterroutenetwerk van de Benelux
Brabant heeft het grootste kloosterroutenetwerk van de Benelux gelanceerd. Tijdens een feestelijke bijeenkomst in de kloostertuin Hof van Lof in Megen werd het kloosterfietsboekje gepresenteerd, met 25 nieuwe fietsroutes langs vijftig kloosters. De routes beslaan ruim 700 kilometer en vormen een uitbreiding op het bestaande Brabants Kloosterpad voor wandelaars.
21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...