Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 27-03-2024
Auteur: Marc Gerlings

Uitbreiding KLM-busdienst

Uitbreiding KLM-busdienst
Foto: Munckhof Groep.
Vanaf 31 maart wordt de KLM-busdienst Nijmegen – Arnhem - Schiphol uitgebreid met één extra dienst naar dagelijks twee omlopen. Om deze extra dienst mogelijk te maken, wordt er gebruik gemaakt van een luxe verlengde Mercedes Sprinter. Deze midibus, geschikt voor 20 personen, wordt ook voorzien van de bekende KLM-branding.

Voorheen vervoerde Munckhof namens KLM al passagiers van Maastricht via Eindhoven naar Schiphol en retour (twee keer per dag) en van Nijmegen via Arnhem naar Schiphol en retour (één keer per dag). Beide lijnen zijn het hele jaar door beschikbaar en gratis voor alle KLM-klanten die een aansluitende vlucht hebben geboekt. Vanaf 31 maart zal aan de dienst Nijmegen – Arnhem – Schiphol dus nog een extra retourrit toegevoegd worden, waardoor deze dienst twee keer per dag aangeboden wordt. De voertuigen die voor deze diensten ingezet worden, rijden volledig op biobrandstof.

"Met meer flexibiliteit en aandacht voor duurzaamheid, zijn wij klaar om onze rol als partner van KLM verder uit te bouwen en reizigers een comfortabele en betrouwbare reiservaring te bieden.”, aldus Tom Roefs, CEO bij Munckhof Groep. Ook KLM is trots op deze ontwikkelingen en kijkt positief naar de toekomst. "De samenwerking heeft ertoe geleid dat we van conventionele brandstof naar biobrandstof zijn overgegaan. Door de inzet van de midi bus bieden we onze klanten in de toekomst nog meer en betere connecties. We vertrouwen erop samen met Munckhof te blijven vernieuwen en verduurzamen”, aldus Bas Gerressen, SVP Benelux, Dutch Caribbean & Suriname.
Trefwoorden: bus, vliegtuig, KLM, Munckhof, Nijmegen, Schiphol

CELTH



||| Nieuws |||

18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.
18/06/25
Zandvoort lanceert vernieuwde toeristische website met directe boekingsoptie
Zandvoort zet een grote stap vooruit in het toerisme met de lancering van een vernieuwde, drietalige website: VisitZandvoort.nl, VisitZandvoort.de en VisitZandvoort.com. . De website heeft een moderne, organische uitstraling en is nu gebruiksvriendelijker en rijker aan regionale content.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
17/06/25
Caroline Belt wordt directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation.
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...