Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 18-06-2025
Auteur: Redactie
NRIT

Zandvoort lanceert vernieuwde toeristische website met directe boekingsoptie

Zandvoort lanceert vernieuwde toeristische website met directe boekingsoptie

Zandvoort zet een grote stap vooruit in het toerisme met de lancering van een vernieuwde, drietalige website: VisitZandvoort.nlVisitZandvoort.de  en VisitZandvoort.com. De website heeft een moderne, organische uitstraling, heeft een boekingsmodule en is nu gebruiksvriendelijker en rijker aan regionale content.

Online aansluiting bij sfeer van de badplaats

Bezoekers vinden met enkele klikken de beste activiteiten, routes en hotspots, afgestemd op hun interesses. De vernieuwde huisstijl—met zachtere kleuren en vloeiende vormen—sluit naadloos aan op de ontspannen sfeer van de badplaats.

Boekingsmodule toegevoegd

Een van de meest opvallende toevoegingen is de nieuwe boekingsmodule, ontwikkeld door VVV Zandvoort en VisitZandvoort. Hiermee kunnen toeristen direct accommodaties boeken, van sfeervolle appartementen tot strandhotels. Bovendien krijgen de eerste 50 boekers een gratis strandlaken als welkomstcadeau.

De inkomsten uit de boekingen worden direct geïnvesteerd in de branding van Zandvoort, waarmee de badplaats blijft werken aan een duurzaam toeristisch ecosysteem.

Informatie makkelijk delen op andere platforms

Daarnaast maakt VisitZandvoort gebruik van een centrale database, Feed Factory, waarmee actuele informatie over evenementen en locaties niet alleen op de eigen site wordt gedeeld, maar ook op andere regionale platforms. Zo draagt de website bij aan een efficiënte spreiding van bezoekers in de Metropoolregio Amsterdam.

De website is ontwikkeld in opdracht van Zandvoort Marketing, met ondersteuning van Shoptimalisatie, en ontworpen door Donder & Straal. Event Connectors was verantwoordelijk voor de technische realisatie.

Trefwoorden: dmo, noord-holland, kust, kustgebieden, noordzeekust

CELTH



||| Nieuws |||

14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.