Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-03-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad

Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
Foto: Marketing Groningen

De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.

Van 19 tot en met 23 maart organiseert de Groningen Store een speciale schattenjacht, waarbij iedere dag een Groningse schat verborgen wordt ergens in de stad Groningen.

Stories op Instagram volgen

Deelnemers worden aangemoedigd om de Instagram stories op het officiële kanaal van de Groningen Store ‘instagram.com/groningenstore’ te volgen en nauwlettend in de gaten te houden voor dagelijkse hints die leiden naar de locatie van de schat. De gelukkige vinders van deze schatten kunnen deze inleveren bij de Groningen Store  in Forum Groningen en ontvangen een voucher ter waarde van €50 euro, te besteden in de gloednieuwe webshop.

Gebruiksgemak, overzichtelijkheid en Groningse sfeer

De lancering van de nieuwe webshop markeert een belangrijk moment voor de Groningen Store (VVV). Met een focus op gebruiksgemak, overzichtelijkheid en het uitdragen van de unieke sfeer van zowel Groningen als de winkel zelf, belooft de webshop een verrijking te zijn voor zowel Groningers als liefhebbers van buiten Groningen. Tevens biedt de nieuwe webshop een zorgvuldig samengestelde collectie van producten die de essentie van Groningen vangen. Van posters van pronkstukken van Stad en Ommeland tot aan toffe kleding voor jong en oud.

Link: https://www.instagram.com/groningenstore
Trefwoorden: dmo, vvv, Groningen

CELTH



||| Nieuws |||

21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.