Geerte Udo stopt bij amsterdam&partners
Geerte Udo. Foto: amsterdam&partners. Op 1 mei 2024 stopt Geerte Udo als directeur van amsterdam&partners. Wat
Udo daarna gaat doen is nog niet bekend.
Udo: "De organisatie staat als een huis, met meer dan 750 waardevolle partners,
een sterk MT, toegewijde medewerkers, een nieuwe focus, een nieuw verhaal, een
nieuwe campagne en klaar voor Amsterdam 750! "
"Wij zijn Geerte zeer erkentelijk voor haar inspirerende en verbindende rol
voor en met amsterdam&partners. Onder haar bezielende leiding is de
organisatie uitgegroeid tot een toonaangevende en toekomstbestendige
organisatie voor Amsterdam en de Metropool,” aldus Oswald Coene, voorzitter
Raad van Toezicht. Een opvolger wordt gezocht.
"tot slot dank aan mijn grote liefde Amsterdam en de Metropool voor haar
eindeloze inspiratie, schoonheid, creativiteit, innovatie en ondernemerschap.
Waar ik elke dag weer een nieuw verhaal ontdekte dat de moeite waard was om te
delen. Waar wordt gelachen en gehuild, wordt gevierd en het soms schuurt, juist
omdat we allemaal zo van Amsterdam houden,” meldt Geerte Udo bij haar
afscheidsaankondiging. "Maar voordat het zover is, ga ik nog 4 maanden
enorm genieten van mijn huidige rol.”
Trefwoorden: Amsterdam, dmo, directeur, management
|
|
18/06/25
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
|
18/06/25
In de horeca is het al duidelijk zichtbaar, de non-alcoholische dranken worden vaker besteld. Die trend is nu ook zichtbaar in de CBS-cijfers. Het is een belangrijke trend die van invloed is op de horeca in toeristische bedrijven.
|
13/06/25
Nederlanders lunchen snel en efficiënt, Belgen nemen de tijd voor contact en culinaire beleving. Dat blijkt uit het nieuwe rapport van ABN AMRO, getiteld 'Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor een Bourgondische lunchrevolutie'. De bank onderzocht de lunchbestedingen in Nederland en België en ziet grote verschillen die economische kansen bieden voor horeca, toerisme en grensoverschrijdende samenwerking.
|
13/06/25
Albron en Hutten hebben vandaag hun nieuwe gezamenlijke organisatienaam bekendgemaakt: Hai – Hutten Albron Impactmakers. De naam symboliseert de gelijkwaardige samenwerking tussen beide bedrijven en hun gedeelde ambitie om maatschappelijke impact te vergroten. Albron en Hutten blijven als losse merken actief in de cateringmarkt.
|
10/06/25
Fletcher Hotels biedt gasten vanaf deze zomer een nieuwe, duurzame manier om de omgeving te verkennen: de elektrische Opel Rocks. In samenwerking met Opel en mobiliteitspartner SURE Mobility worden 140 van deze compacte stadsauto’s ingezet bij hotels in toeristische regio’s.
|
10/06/25
Aan de Leidsevaart in Haarlem verrijst binnenkort het eerste 5-sterrenhotel van de stad. Vastgoedontwikkelaar Cobraspen Groep transformeert een monumentaal schoolgebouw uit 1883 tot het luxueuze Hotel Palazzo. De gemeente heeft inmiddels toestemming gegeven voor de bestemmingswijziging naar hotel.
|
06/06/25
Naar welke binnen- en buitenlandse bestemmingen reizen Nederlanders met de Pinksterdagen? Booking.com maakt drie top tien lijstjes met opmerkelijke bestemmingen. En ook op accommodatietype zien we een bijzondere top 5.
|
04/06/25
Van 25 tot en met 28 augustus is Breda het toneel van het achttiende World Leisure Congress. Dit prestigieuze, tweejaarlijkse evenement brengt zo’n vijfhonderd academici en professionals uit de vrijetijdssector samen om te praten over het thema ‘Leisure for a Better Society’.
|
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
|