AI persoonlijke reizen op hotelplatform
Wetime zet stap naar scale-up
“Als je met je familie gaat met kinderen, dan wil je toch echt andere dingen zien en beleven in Parijs.”
Wetime is een Belgische start-up in de reiswereld. Het model van persoonlijke reizen door AI-technologie in te zetten, krijgt een extra afzetkanaal via de televisies in hotels. We spreken met Sietse Schelpe over de kans van dit normaliter onopvallende kanaal.
De Belgische start-up Wetime (zie website Wetime.eu) kondigt aan dat het zijn online platform voor het plannen van reizen uitbreidt naar hotels. In samenwerking met Packet Ship, een softwareprovider voor hotels, zal Wetime zijn geavanceerde AI-tech...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: reisbranche, horeca, hotels
|
|
19/07/24
Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Het is de bedoeling om bezoekers aan Concert at SEA bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.
|
28/06/24
Twente Marketing lanceerde de nieuwe ‘Vliegvakantie op z’n Twents’ campagne. Want voor een unieke vakantie hoef je echt niet altijd het vliegtuig te pakken.
|
28/06/24
Breda timmert toeristisch hard aan de weg en is inmiddels de zesde best bezochte stad van Nederland.
|
27/06/24
Aan de Hooikade in Delft schilderde de Delftse meesterschilder Johannes Vermeer zijn ‘Zicht op Delft’, het bekendste Hollandse stadsgezicht van de 17e eeuw. Met een reproductie aan de waterkant, een informatiepaneel, een innovatieve kijker en verhalenbanken brengen Delft Marketing en het Vermeer Centrum Delft de beroemde Delftenaar terug aan de Hooikade.
|
25/06/24
MarketingOost meldt in haar jaarverslag een succesvol 2023 met 9,1 miljoen overnachtingen in Overijssel en sterk online bereik. Het Hanzejaar, met ruim 100 evenementen, zorgde voor grote betrokkenheid van zowel bewoners als bezoekers. Daarnaast trok de campagne ‘Overijssel verrijkt je’ veel landelijke aandacht.
|
24/06/24
Het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) heeft de afgelopen week maar liefst drie nieuwe onderzoeken gepubliceerd. Zo brachten ze de klimaatrisico’s van Nederlandse reisorganisaties in kaart, onderzochten hoe ze bewoners beter bij toerisme(beleid) kunnen betrekken en ontwikkelden ze een impact label voor vakantiehuizen in de natuur.
|
17/06/24
Tilburg heeft een gloednieuw informatiepunt op het station. Na zeven jaar vond Stichting Marketing Tilburg dat het merk Tilburg een nieuw jasje verdiende. Daarom lanceerden ze twee nieuwe websites én ging een nieuw informatiepunt open op het station: info in Tilburg.
|
07/06/24
Bureau Citybranding heeft met een integrale merkmanagementaanpak voor Den Haag de Nationale City- en Regiomarketing Trofee gewonnen. Brabant Branding werd bekroond met City- en Regiomarketing Innovatie Award voor haar Brabantse ImagoMonitor.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|