Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-06-2025
Auteur: Redactie
NRIT

Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen

Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen

Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.

Binnenkort kunnen bezoekers via de website hartvanlimburg.nl niet alleen inspiratie opdoen voor een dagje uit of weekendje weg, maar ook direct bijzondere arrangementen boeken via het platform van Smart-market. Dan koppelt hartvanlimburg.nl naar Smart Market vanaf de partnerpagina’s van ondernemers die arrangementen via het platform aanbieden. Op die manier ontstaat er een duidelijke verbinding tussen de inspiratiecontent op hartvanlimburg.nl en de boekbare arrangementen op smart-market.nl. Zo versterken we elkaar én maken we het de bezoeker makkelijk.

Compementaire samenwerking

De samenwerking is complementair: Hart van Limburg brengt een sterk netwerk van toeristische ondernemers, een krachtig regionaal merk en inspirerende content. Smart-market voegt daar een professioneel en gebruiksvriendelijk boekingsplatform aan toe, inclusief promotie, ticketing en financiële afhandeling.

Cyriel Hendrix, strategisch marketingmanager bij Hart van Limburg: "We zijn blij dat we partners op deze manier kunnen ondersteunen bij het vermarkten van hun aanbod. Smart-market sluit perfect aan bij onze ambitie om gastvrijheid en gemak centraal te stellen in de bezoekerservaring.”

Voor ondernemers in de recreatiesector biedt de samenwerking duidelijke voordelen. Via Hart van Limburg kunnen zij laagdrempelig arrangementen aanbieden, die vervolgens professioneel worden verwerkt en verkocht via Smart-market. Dit betekent minder administratief werk, meer zichtbaarheid en een extra verkoopkanaal.

Geïntegreerde en gastgerichte toeristische beleving

Op de website van Smart-market is inmiddels een groeiend aanbod van arrangementen in Midden- en Zuid-Limburg te vinden, waaronder de populaire "Stap & Hap”-routes, wijnwandelingen en thematische uitjes zoals fotosafari’s en bierproeverijen. Met deze samenwerking zetten beide organisaties een belangrijke stap richting een meer geïntegreerde en gastgerichte toeristische beleving in Limburg.

Trefwoorden: dmo, Limburg, arrangementen, dagrecreatie, boekingsplatform

CELTH




||| Nieuws |||

22/08/25
Exclusief voor leden
Snellere introductie Community Card
Insiders lanceert Community Card: een alternatief voor risicovolle tegoedkaarten. Met de Community Card kunnen DMO's, ondernemers en gemeenten vrijetijdsaanbod flexibel aanbieden aan verschillende doelgroepen.
18/08/25
Jacqueline Lijs nieuwe directeur-bestuurder Visit Flevoland
Per 15 september van dit jaar zal Jacqueline Lijs de rol van directeur-bestuurder van Visit Flevoland vervullen. Hiermee volgt zij Brigitte Daalder op.
18/08/25
Exclusief voor leden
Coosto biedt integratie Bluesky aan
Beheerplatform voor sociale media Coosto breidt zijn aanbod uit met een integratie van Bluesky, het snelgroeiende socialmediaplatform dat inzet op openheid, privacy en inhoudelijke interactie.
18/08/25
750 Ajax shirts met SAIL embleem
Voetbalclub Ajax en SAIL 2025 slaan handen ineen voor een bijzondere samenwerking. Speciaal voor de jubileumeditie van SAIL brengt Ajax een gelimiteerde versie van het uittenue 2025/2026 uit, voorzien van een exclusief SAIL 2025-embleem.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
23/07/25
Terrasverkiezing vergroot ondernemersbetrokkenheid én zichtbaarheid van waterrijk recreatief aanbod
De jaarlijkse verkiezing ‘Het leukste terras aan het water’, georganiseerd door Stichting Bureau Toerisme, heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een krachtig instrument voor regiopromotie en ondernemersactivatie.
14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...