Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-12-2023
Auteur: Marc Gerlings

Zet in je agenda: Trendcongres Toerisme en Vrije Tijd 18 april 2024

Zet in je agenda: Trendcongres Toerisme en Vrije Tijd 18 april 2024
Trendcongres Toerisme en Vrije Tijd - tourism transition vindt plaats op 18 april 2024.

Vlissingen is de ‘city to be’ op donderdag 18 april 2024 want daar is het Trendcongres Toerisme en Vrije Tijd 2024. Save the date, zet het alvast in je agenda. 

‘Tourism transition’ is de onderkop van dit Trendcongres dat we organiseren met de hogescholen die samenwerken in LOTM. Gast is HZ. Kom kijken en luisteren naar experts in toerisme. De wereld verandert snel, de wereld van vrije tijd en toerisme nog sneller. Met twee opvallende key-note sprekers, een theater Succesvol Ondernemen met daarnaast nog 10 extra workshops heb je een geweldige keuze. Door kleine workshops komt er veel interactie en energie los.

2x uitzending

In de aanloop naar het Trendcongres Toerisme en Vrije Tijd 2024 maken we 2 video-uitzendingen. Met gesprekken in de studio maar ook interviews op locatie.  De uitzendingen zie je eind februari en eind maart. Waarom? Ten eerste om meer kennis te delen maar ook om je alvast te laten proeven dat het dit jaar een spannend Trendcongres wordt.

Er is plek voor 195 deelnemers. Dit jaar houden we weer rekening met een speciaal tarief voor zzp’ers.

Vlissingen ervaren?

Met een aantal gidsen verzorgen we ook korte tours om je het echte Vlissingen te leren kennen. Je moet er echt bij zijn.

Partners Trendcongres Toerisme en Vrije Tijd 2024

De opleidingen Tourism Management van NHL Stenden, Saxion Hogeschool, Inholland University of Applied Sciences, HZ University of Applied Sciences, Breda University of Applied Sciences en Hogeschool Tio met support van Destinatie Nederland en NRIT.

Trefwoorden: Trendcongres, transitie, Vlissingen, 18 april

CELTH



||| Nieuws |||

21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.