Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 30-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback

Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback
Gemak bieden in het boeken van hotelovernachtingen.

Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht kondigt werk samen met hotelboekingswebsite Moonback. Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs: "Wij willen bezoekers, exposanten en organisatoren van beurzen, congressen en vergaderingen de allerbeste klantbeleving bieden. Gemak is hierbij essentieel.”

Van Hooff vervolgt: "Bij meerdaagse en internationale bijeenkomsten is het van belang dat eenvoudig een goede accommodatie in de buurt van Jaarbeurs gevonden en geboekt kan worden.” Samen met Moonback ontwikkelde Jaarbeurs een overzichtelijke hotelplattegrond van Utrecht waarop alle aangesloten hotels te zien zijn. 


Een eerlijke boekingssite?

"De samenwerking met Moonback is een weloverwogen keuze.” vertelt Jeroen van Hooff. "Moonback is een eerlijke boekingssite met een gelijke behandeling voor alle hotels. Hotels betalen geen extra commissies om op een hogere plek te komen. Bij Moonback boek je het hotel van je keuze op basis van locatie op de plattegrond. De samenwerking met Moonback biedt niet alleen onze bezoekers en klanten een waardevolle aanvulling, maar is dat ook voor de hotels in en rond Utrecht.” 

Moonback is in 2020 door een crowdfundingcampagne ontstaan en biedt naast regio Utrecht accommodaties in meer dan 50 steden in Europa. Rianne Klaren, Co-founder en CCO Moonback: ”Ik ben er trots op dat Koninklijke Jaarbeurs ons als partner voor hotelovernachtingen heeft gekozen. Op deze manier zorgen we samen voor een win-win situatie voor de bezoekers, hotels, Jaarbeurs en Moonback.” 


Geïntegreerde hoteloplossing bij evenementen 

Via de evenementenagenda en de websites van de verschillende beurzen van Jaarbeurs kan eenvoudig een hotel gekozen en geboekt worden. Het platform laat een handige kaart zien met de afstand van Jaarbeurs tot de verschillende hotels. Daarnaast is allerlei stadsinformatie aan de kaart toegevoegd. De samenwerking tussen Moonback en Jaarbeurs is wederom een innovatie waarmee Jaarbeurs ook op digitaal vlak de toegevoegde waarde voor haar gasten naar een hoger niveau brengt. 

De hotelplattegrond is te zien via moonback.com/jaarbeurs 

Trefwoorden: Jaarbeurs, hotel, marketing, accommodatie, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.
18/06/25
Zandvoort lanceert vernieuwde toeristische website met directe boekingsoptie
Zandvoort zet een grote stap vooruit in het toerisme met de lancering van een vernieuwde, drietalige website: VisitZandvoort.nl, VisitZandvoort.de en VisitZandvoort.com. . De website heeft een moderne, organische uitstraling en is nu gebruiksvriendelijker en rijker aan regionale content.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
17/06/25
Caroline Belt wordt directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation.
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...