Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-03-2025
Auteur: Marc Gerlings

Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen

Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Sylvia van Mullem. Foto: Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.

Met een brede achtergrond in marketing en communicatie in diverse sectoren – waaronder sport en landbouw – brengt Van Mullem veel kennis en ervaring mee. De afgelopen 6,5 jaar werkte zij in de agrarische sector en daarvoor elf jaar bij Gelderse Sport Federatie: ‘Ik woon, werk en recreëer hier al jaren en weet hoe bijzonder deze omgeving is. Van de dynamiek van de stad tot de rust van het rivierenlandschap: er is zoveel moois te ontdekken. Mijn doel is om samen met partners het verhaal van deze regio sterker op de kaart te zetten, zodat nog meer mensen deze prachtige plekken weten te vinden.’

Als merkleider gaat Van Mullem zich richten op het versterken van de regiomerken regio Arnhem en Rijk van Nijmegen. Daarbij werkt zij nauw samen met gemeenten, ondernemers en organisaties om het toeristisch profiel van de regio te versterken. 

Directeur Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen, Herre Dijkema: 'Ik heet Sylvia van harte welkom en wens haar veel succes als nieuwe merkleider van de regio Arnhem en Rijk van Nijmegen. Ik kijk uit naar de samenwerking en ben ervan overtuigd dat we met haar een waardevolle opvolger van Reinou de Haan hebben gevonden.'
Trefwoorden: Nijmegen, Arnhem, dmo, merk

CELTH



||| Nieuws |||

18/06/25
Europa-Park opent Silver Lake City: een nieuwe dimensie in thematisch overnachten
Rustieke westernsfeer en moderne comfortvoorzieningen komen samen in Silver Lake City, de nieuwste uitbreiding van het Europa-Park Resort. Het voormalige Camp Resort is volledig herontwikkeld tot een authentiek westernstadje met een breed scala aan overnachtingsmogelijkheden en belevingen voor het hele gezin.
16/06/25
ZOOmer Festival in DierenPark Amersfoort
Deze zomer, van 23 tot en met 26 juli, verandert DierenPark Amersfoort van 16.00 tot 21.00 uur in een vrolijk festivalbos voor het hele gezin. Tijdens het ZOOmer Festival kunnen bezoekers genieten van swingende muziek, entertainment en foodtrucks, allemaal te midden van de dieren.
13/06/25
Nederlanders besteden miljarden aan dagattracties
De afgelopen drie jaar gaven Nederlanders ruim €3,1 miljard uit aan bezoeken aan attractieparken en dierentuinen. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van onderzoeksbureau Multiscope, gebaseerd op een enquête onder meer dan 4.100 Nederlanders.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
03/06/25
Klimrijk Brabant verwelkomt 15.000ste bezoeker tijdens jubileumjaar
Het vijftienjarig jubileum van het park was een mooie aanleiding om de 15.000ste bezoeker extra in het zonnetje te zetten.
27/05/25
Dagattractie Top 50: Dierentuinen noteren sterkste groei
De grootste Nederlandse dagattracties hebben vorig jaar 2% meer bezoekers geteld. Dierentuinen deden het relatief beter dan attractieparken en musea. De Zaanse Schans is in 2024 gestegen naar de tweede plaats op de ranglijst van best bezochte dagattracties in Nederland.
26/05/25
24-uurs achtbaanmarathon brengt € 71.896 op voor goede doel
Op zaterdag 24 mei en zondag 25 mei vond in Attractiepark Toverland de Troy Coaster Challenge plaats. Tijdens deze challenge stapten 24 strijders in de houten achtbaan Troy om 24 uur lang ritjes te maken voor het goede doel: Stichting Jade.
21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.