Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 31-01-2025
Auteur: Redactie
NRIT

Leontien Mees vertrekt bij Maastricht Marketing

Leontien Mees vertrekt bij Maastricht Marketing

Leontien Mees, directeur-bestuurder van Stichting Maastricht Marketing, heeft aangekondigd dat zij per 1 september 2025 de organisatie zal verlaten. Na ruim acht jaar vindt zij het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Onder haar leiding sinds januari 2017 heeft Maastricht Marketing belangrijke stappen gezet in bedrijfsvoering en strategie. Zo werd het VVV Informatie Center getransformeerd naar de Maastricht Store waar bewoners én bezoekers welkom zijn en regionale creatieve makers hun podium vinden. Sinds een aantal jaar wordt met verschillende partners in Maastricht en daarbuiten ook steeds meer ingezet op het behoud van ons cultureel erfgoed in de vorm van educatie, tentoonstelling, storytelling en onderhoud.

Pim Steerneman, voorzitter van de Raad van Toezicht, bedankt Mees voor haar toewijding en ambitie. Hij benadrukt dat de organisatie goed op koers ligt en wenst haar veel succes in haar toekomstige carrière.

Mees kondigde haar vertrek vroegtijdig aan om zich nog te kunnen richten op lopende projecten en om de Raad van Toezicht voldoende tijd te geven een opvolger te vinden. Ze kijkt met trots terug op haar tijd bij Maastricht Marketing en is ervan overtuigd dat de organisatie klaar is voor een nieuwe fase met nieuw leiderschap.

Topics:Marketing
Trefwoorden: dmo, Limburg, Maastricht

CELTH



||| Nieuws |||

10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
03/06/25
Klimrijk Brabant verwelkomt 15.000ste bezoeker tijdens jubileumjaar
Het vijftienjarig jubileum van het park was een mooie aanleiding om de 15.000ste bezoeker extra in het zonnetje te zetten.
27/05/25
Dagattractie Top 50: Dierentuinen noteren sterkste groei
De grootste Nederlandse dagattracties hebben vorig jaar 2% meer bezoekers geteld. Dierentuinen deden het relatief beter dan attractieparken en musea. De Zaanse Schans is in 2024 gestegen naar de tweede plaats op de ranglijst van best bezochte dagattracties in Nederland.
26/05/25
24-uurs achtbaanmarathon brengt € 71.896 op voor goede doel
Op zaterdag 24 mei en zondag 25 mei vond in Attractiepark Toverland de Troy Coaster Challenge plaats. Tijdens deze challenge stapten 24 strijders in de houten achtbaan Troy om 24 uur lang ritjes te maken voor het goede doel: Stichting Jade.
21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
19/05/25
Wisselend beeld Gelders dagbezoek in meivakantie
In de meivakantie hebben attracties op de Veluwe, in de regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen meer bezoek ontvangen dan een jaar eerder. Het was wel rustiger in de binnensteden en in de natuur. Er waren meer bezoekers uit andere regio’s.
19/05/25
Efteling presenteert 'Prinses op de Erwt' met donkere huidskleur
De Efteling heeft met ‘De Prinses op de Erwt’ haar nieuwste sprookje gepresenteerd. De prinses heeft voor het eerst een donkere huidskleur. Volgens lector storytelling Moniek Hover van de Breda University of Applied Sciences past een dergelijke verandering prima bij het fenomeen sprookje.
13/05/25
Keukenhof kijkt terug op een stralend seizoen
Ruim 1,4 miljoen bezoekers vanuit de hele wereld brachten een bezoek aan de keukenhof en beoordeelden het bezoek met een 8,7.