Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-06-2024
Auteur: Redactie
Uitgever: NRIT Media

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI hebben hun samenwerking enkele weken geleden verder uitgebreid. Hiervoor werd onlangs een overeenkomst getekend waarmee TUI pakketreizen ook op Prijsvrij Vakanties aangeboden worden. De afgelopen twee jaar was het TUI aanbod al te boeken via de winkels van D-reizen en via D-reizen.nl. Daar is sinds begin juni Prijsvrij Vakanties aan toegevoegd.

 

Dimitri Joannides, Salesmanager TUI Nederland: ‘’Met de toevoeging van Prijsvrij Vakanties als verkoopkanaal, kunnen we een nog bredere groep consumenten bereiken en inspireren met ons aanbod. De afgelopen twee jaar hebben we een goede basis gelegd in de samenwerking via D-reizen. Met deze uitbreiding zetten we hierin een volgende stap. TUI wil consumenten een zo breed mogelijk aanbod van verkoopkanalen bieden. Via eigen kanalen als de TUIwebsite, de TUI shops en de zelfstandig reisadviseurs van TUI at Home. Maar ook via externe verkooppunten als Prijsvrij.nl waar de prijsbewuste consument dus voortaan ook TUI reizen kan boeken.”


Jutta van Peer, Director Contracting & Partnerships Suppliers Prijsvrij Vakanties & D-reizen vult aan: "De samenwerking met TUI, die 2 jaar geleden tot stand kwam, is voor beide partijen succesvol gebleken zowel commercieel als in de onderlinge relatie. Het is dan ook logisch dat je met elkaar gaat kijken waar je elkaar nog meer kunt versterken. Voor ons merk Prijsvrij Vakanties zien we, met deze voor ons unieke stap, een mooie aanvulling van ons product portfolio en voor TUI een mooie kans om echt een nieuw publiek te bereiken.”

Trefwoorden: samenwerking, pakketreizen

CELTH



||| Nieuws |||

18/06/25
Europa-Park opent Silver Lake City: een nieuwe dimensie in thematisch overnachten
Rustieke westernsfeer en moderne comfortvoorzieningen komen samen in Silver Lake City, de nieuwste uitbreiding van het Europa-Park Resort. Het voormalige Camp Resort is volledig herontwikkeld tot een authentiek westernstadje met een breed scala aan overnachtingsmogelijkheden en belevingen voor het hele gezin.
16/06/25
ZOOmer Festival in DierenPark Amersfoort
Deze zomer, van 23 tot en met 26 juli, verandert DierenPark Amersfoort van 16.00 tot 21.00 uur in een vrolijk festivalbos voor het hele gezin. Tijdens het ZOOmer Festival kunnen bezoekers genieten van swingende muziek, entertainment en foodtrucks, allemaal te midden van de dieren.
13/06/25
Nederlanders besteden miljarden aan dagattracties
De afgelopen drie jaar gaven Nederlanders ruim €3,1 miljard uit aan bezoeken aan attractieparken en dierentuinen. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van onderzoeksbureau Multiscope, gebaseerd op een enquête onder meer dan 4.100 Nederlanders.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
03/06/25
Klimrijk Brabant verwelkomt 15.000ste bezoeker tijdens jubileumjaar
Het vijftienjarig jubileum van het park was een mooie aanleiding om de 15.000ste bezoeker extra in het zonnetje te zetten.
27/05/25
Dagattractie Top 50: Dierentuinen noteren sterkste groei
De grootste Nederlandse dagattracties hebben vorig jaar 2% meer bezoekers geteld. Dierentuinen deden het relatief beter dan attractieparken en musea. De Zaanse Schans is in 2024 gestegen naar de tweede plaats op de ranglijst van best bezochte dagattracties in Nederland.
26/05/25
24-uurs achtbaanmarathon brengt € 71.896 op voor goede doel
Op zaterdag 24 mei en zondag 25 mei vond in Attractiepark Toverland de Troy Coaster Challenge plaats. Tijdens deze challenge stapten 24 strijders in de houten achtbaan Troy om 24 uur lang ritjes te maken voor het goede doel: Stichting Jade.
21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.