Geerte Udo stopt bij amsterdam&partners
Geerte Udo. Foto: amsterdam&partners. Op 1 mei 2024 stopt Geerte Udo als directeur van amsterdam&partners. Wat
Udo daarna gaat doen is nog niet bekend.
Udo: "De organisatie staat als een huis, met meer dan 750 waardevolle partners,
een sterk MT, toegewijde medewerkers, een nieuwe focus, een nieuw verhaal, een
nieuwe campagne en klaar voor Amsterdam 750! "
"Wij zijn Geerte zeer erkentelijk voor haar inspirerende en verbindende rol
voor en met amsterdam&partners. Onder haar bezielende leiding is de
organisatie uitgegroeid tot een toonaangevende en toekomstbestendige
organisatie voor Amsterdam en de Metropool,” aldus Oswald Coene, voorzitter
Raad van Toezicht. Een opvolger wordt gezocht.
"tot slot dank aan mijn grote liefde Amsterdam en de Metropool voor haar
eindeloze inspiratie, schoonheid, creativiteit, innovatie en ondernemerschap.
Waar ik elke dag weer een nieuw verhaal ontdekte dat de moeite waard was om te
delen. Waar wordt gelachen en gehuild, wordt gevierd en het soms schuurt, juist
omdat we allemaal zo van Amsterdam houden,” meldt Geerte Udo bij haar
afscheidsaankondiging. "Maar voordat het zover is, ga ik nog 4 maanden
enorm genieten van mijn huidige rol.”
Trefwoorden: Amsterdam, dmo, directeur, management
|
|
16/05/25
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
|
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
|
12/05/25
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
|
02/05/25
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
|
02/05/25
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
|
02/05/25
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
|
10/04/25
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
|
13/03/25
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
|
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
|