Geplaatst op: 17-11-2023
Auteur: Redactie
NRIT

ANVR richt website nu ook op reizigers

ANVR richt website nu ook op reizigers

ANVR heeft een nieuwe website gelanceerd. Grootste verandering is naast een nieuwe uitstraling dat ze zich nu nadrukkelijker richten op consumenten. De brancheorganisatie wil hiermee belangrijke zekerheden die ANVR leden aan reizigers bieden voor een onbezorgde vakantie, beter over het voetlicht brengen.

Door de nieuwe website nu ook te richten op de reiziger ontstaat de mogelijkheid om meer uitleg te geven aan de zekerheden die door ANVR erkende reisbedrijven bieden. Daarnaast is dit een mooi medium waarop de positieve toegevoegde waarde van een pakketreis, in elke vorm nog eens kan worden benadrukt.

Meer informatie voor reizigers

"Ondanks dat wij geen consumenten organisatie zijn hopen wij dat deze vernieuwde website zorgt voor meer duidelijkheid bij de reizigers en het makkelijker vinden van informatie en belangrijk nieuws” aldus Hanita van der Meer, Marketing & Communicatie specialist van de ANVR, "Daarnaast hopen we dat het de reiziger antwoord geeft op vragen die zij hebben en dat hiermee duidelijk wordt waarom het van belang is om bij het boeken van een vakantie altijd te letten op het ANVR logo, ook online”.

Nieuw design

Het nieuwe design, dat ontwikkeld is door branchepartner Blue Flamingos, ziet er modern uit en is ook helemaal doorgetrokken naar de social media kanalen. "Via deze weg zal de ANVR haar leden meer inzicht verschaffen in wat de branchevereniging doet voor haar leden en de reiziger kan via social media gewezen worden op de vele voordelen, voorwaarden, adviezen en zekerheden die ANVR leden te bieden hebben”, zegt van der Meer. Blue Flamingo’s heeft de voorkant (CMS) succesvol aan de verenigingsdatabase van Windex gekoppeld waarbij een extra leden inlogportaal door Windex is ingericht.

Link: https://www.anvr.nl
Trefwoorden: reisbranche, brancheorganisaties, informatie, marketing

CELTH





||| Nieuws |||

13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
13/03/25
Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.
12/03/25
Exclusief voor leden
KLM migreert applicaties naar cloud
Accenture werkt samen met Air France-KLM om de bestaande applicaties van de luchtvaartgroep te transformeren en te migreren naar de cloud. Hierbij wordt afgestapt van de drie eigen datacenters. Dat is van grote invloed op het proces en de klantervaring.
04/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe NL country manager Airbnb moet groeicijfer verhogen
Airbnb heeft de Fransman Clément Eulry aangesteld als Country Manager voor Nederland. Nederland speelt een sleutelrol voor Airbnb in Europa, meldt het boekingsplatform.
03/03/25
Exclusief voor leden
Sunny Cars richt pr op landelijke media
Pr-bureau nxt agency meldt de samenwerking met autohuurspecialist Sunny Cars aan. De samenwerking richt zich op het positioneren van Sunny Cars als thought leader in de autoverhuurbranche. Data gaat meer een rol spelen in de pr-strategie.
24/02/25
Exclusief voor leden
Dubai +9% groei toerisme
Dubai is al een grote bestemming in toerisme en het noteert bijna een groeicijfer van een gazelle. In 2024 nam het toerisme naar deze Arabische destinatie met 9% toe.
20/02/25
VVV Noordwijk en Noordwijkerhout verwelkomen recordaantal bezoekers, meer vrijwilligers nodig
In 2024 hebben de VVV’s in Noordwijk en Noordwijkerhout 38.500 bezoekers mogen verwelkomen, een heel mooi record.
20/02/25
Visit Zuid-Limburg viert 140-jarig bestaan en neemt afscheid van Anya Niewierra
Visit Zuid-Limburg heeft gisteren op een druk bezochte bijeenkomst haar 140 jarig jubileum gevierd en afscheid genomen van algemeen directeur Anya Niewierra. Bestuursvoorzitter Wim Heuts reflecteerde op de transformatie van Visit Zuid-Limburg in de afgelopen decennia en de kansen en uitdagingen voor de toekomst.