Strand Scheveningen is wél open
Kleine delen van 200 meter worden afgezet. Foto: The Hague & Partners. Met het mooie weer deze week haast DMO The Hague & Partners dat het strand
wel degelijk open is voor bezoekers. Waarom moet de DMO snel bijsturen?
Den Haag heeft elf kilometer strand waarvan de badplaatsen Scheveningen en
Kijkduin altijd veel bezoekers trekken. Deze maand zijn er in Scheveningen
werkzaamheden begonnen om de kustlijn te versterken. Deze vinden plaats in
kleine secties langs de waterlijn tussen het Zwarte Pad en het Havenhoofd. In
zo’n vier maanden tijd zal ongeveer drie kilometer kustlijn worden bijgewerkt
waarbij uiteindelijk 700.000 kubieke meter zand uit de Noordzee wordt
opgespoten (zie Rijkswaterstaat kaart onderhoud voor de Hollandse kust). Daardoor is telkens een relatief klein strand, tot maximaal 200
meter, afgezet.
Sander Hanenberg, hoofd marketing en customer care bij The Hague &
Partners, zegt: "Er zijn recent onjuiste berichten in de media verschenen over
de maandenlange sluiting van dit prachtige Haagse strand. Wij willen graag
duidelijk maken dat Scheveningen volledig open is en klaar staat om bezoekers
te verwelkomen, op een heel klein stukje strand na.”
Hanenberg vervolgt: "We willen alle bezoekers uitnodigen om
Scheveningen te blijven ontdekken en te genieten van de prachtige nazomer. Het
strand is open, de mensen zijn gastvrij, en het avontuur wacht op je.”
Trefwoorden: Scheveningen, imago, marketing, pr, DMO
|
|
16/05/25
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
|
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
|
12/05/25
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
|
02/05/25
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
|
02/05/25
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
|
02/05/25
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
|
10/04/25
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
|
13/03/25
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
|
|
20/05/25
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
|