Vakantieparken in actie tegen huidkanker
Goed blijven smeren in de vakantie. Foto: Topparken. MVO kan ook anders. Al vele jaren is gezondheid en goed voor jezelf zorgen
trending. Topparken omarmt daarom de actie om gratis zonnebrandcrème aan te bieden.
TopParken doet mee aan de campagne
"Nu smeren voor later" van de Stichting Veilig Buiten in de Zon aan.
Deze campagne heeft als doel bewustwording te creëren over zonnebescherming en
het voorkomen van huidkanker. TopParken zal op al haar vakantieparken gratis
zonnebrandcrème en informatiemateriaal beschikbaar stellen aan gasten. "We zijn
blij met het initiatief van de Stichting Veilig Buiten in de Zon en hun
campagne 'Nu smeren voor later', en zijn vastbesloten om actief bij te dragen
aan het vergroten van het bewustzijn rond zonnebescherming. Als
recreatiebedrijf willen we niet alleen onze gasten een geweldige
vakantie-ervaring bieden, maar ook bijdragen aan hun welzijn op lange termijn.
We geloven dat het stimuleren van goede zonnebeschermingsgewoonten een
belangrijke stap is in die richting", aldus de woordvoerder van TopParken.
De voorzitter van Stichting Veilig Buiten in de Zon, Viviane van den Bichelaer
is blij en enthousiast dat TopParken een voorbeeld geeft en hoopt dat anderen
zullen volgen. "Het is goed om te zien dat TopParken aandacht besteedt aan
zonnebescherming. Samen kunnen we een verschil maken en mensen bewust maken van
de risico's van blootstelling aan de zon."
Trefwoorden: vakantiepark, zon, gezondheid
|
|
20/06/25
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
|
19/06/25
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.
|
18/06/25
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
|
17/06/25
Prinses Margarita opende in de Amsterdamse Houthavens het Houthavens Botanique. Dit groene pocketpark, een samenwerking van Heren2, Boomkwekerij Ebben en Erwin Stam Tuinstudio, benadrukt het belang van groenbeleving.
|
17/06/25
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.
|
10/06/25
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
|
10/06/25
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
|
06/06/25
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
|
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
|