Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 30-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback

Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback
Gemak bieden in het boeken van hotelovernachtingen.

Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht kondigt werk samen met hotelboekingswebsite Moonback. Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs: "Wij willen bezoekers, exposanten en organisatoren van beurzen, congressen en vergaderingen de allerbeste klantbeleving bieden. Gemak is hierbij essentieel.”

Van Hooff vervolgt: "Bij meerdaagse en internationale bijeenkomsten is het van belang dat eenvoudig een goede accommodatie in de buurt van Jaarbeurs gevonden en geboekt kan worden.” Samen met Moonback ontwikkelde Jaarbeurs een overzichtelijke hotelplattegrond van Utrecht waarop alle aangesloten hotels te zien zijn. 


Een eerlijke boekingssite?

"De samenwerking met Moonback is een weloverwogen keuze.” vertelt Jeroen van Hooff. "Moonback is een eerlijke boekingssite met een gelijke behandeling voor alle hotels. Hotels betalen geen extra commissies om op een hogere plek te komen. Bij Moonback boek je het hotel van je keuze op basis van locatie op de plattegrond. De samenwerking met Moonback biedt niet alleen onze bezoekers en klanten een waardevolle aanvulling, maar is dat ook voor de hotels in en rond Utrecht.” 

Moonback is in 2020 door een crowdfundingcampagne ontstaan en biedt naast regio Utrecht accommodaties in meer dan 50 steden in Europa. Rianne Klaren, Co-founder en CCO Moonback: ”Ik ben er trots op dat Koninklijke Jaarbeurs ons als partner voor hotelovernachtingen heeft gekozen. Op deze manier zorgen we samen voor een win-win situatie voor de bezoekers, hotels, Jaarbeurs en Moonback.” 


Geïntegreerde hoteloplossing bij evenementen 

Via de evenementenagenda en de websites van de verschillende beurzen van Jaarbeurs kan eenvoudig een hotel gekozen en geboekt worden. Het platform laat een handige kaart zien met de afstand van Jaarbeurs tot de verschillende hotels. Daarnaast is allerlei stadsinformatie aan de kaart toegevoegd. De samenwerking tussen Moonback en Jaarbeurs is wederom een innovatie waarmee Jaarbeurs ook op digitaal vlak de toegevoegde waarde voor haar gasten naar een hoger niveau brengt. 

De hotelplattegrond is te zien via moonback.com/jaarbeurs 

Trefwoorden: Jaarbeurs, hotel, marketing, accommodatie, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
27/06/25
Exclusief voor leden
Wordt Groningen de AI-stad van Nederland?
Kunstmatige intelligentie (AI) is de technologie die onze economie, veiligheid en manier van leven de komende jaren gaat bepalen. Maar op dit moment komen de belangrijkste innovaties uit de Verenigde Staten en China. Dat maakt Europa, en dus ook Nederland, te afhankelijk van anderen. In Groningen moet een AI-fabriek komen die in 2027 operationeel wordt.
24/06/25
Nederland behoudt 8e plek op wereldranglijst congressen
Nederland staat voor het derde jaar op rij op de achtste plaats in de wereldwijde ranglijst van de International Congress and Convention Association (ICCA). Deze stabiele positie onderstreept de kracht van Nederland als toonaangevende bestemming voor internationale congressen en bijeenkomsten.
10/06/25
Eurostar rijdt naar Frankfurt en Genève
Eurostar heeft voor het derde jaar op rij positieve eindejaarsresultaten en groeicijfers gemeld. Interessanter is het feit dat met de vernieuwing van de treinstellen ook nieuwe bestemmingen zijn aangekondigd in het hart van Europa.
24/04/25
KLM voegt Barbados weer toe aan winterbestemmingen
KLM start in het winterseizoen van 2025 met de heropening van de nieuwe tropische bestemming Bridget...
07/04/25
Libéma ontwikkelt Kasteel Steenenburg tot complete horeca
Het roze kasteel van voormalig attractiepark ‘Land van ooit’ wordt door Libéma verbouwd tot horecagelegenheid. Er wordt ook een hotel bijgebouwd. Libéma richt zich op zowel de zakelijke als de toeristische gast. In september gaat het kasteel open voor de gasten.