Internationale conferentie over consumentengedrag in toerisme naar Nederland
De Breda University of Applied Sciences heeft een toonaangevende internationale conferentie binnengehaald. De vijftiende editie van het jaarlijkse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS) is van 31 mei tot 2 juni 2023 in Breda. De driedaagse conferentie wordt afgesloten met een Industry Day die, na inschrijving, gratis is te bezoeken. Tijdens de CBTS Industry Day krijgt u als professional genoeg inspiratie van internationale sprekers, die hun visie, inzichten en best practices delen. Laat je inspireren door hun verhalen en leer waarom zij het verschil maken in de branche. Er is aandacht voor emoties, ervaringen en de duurzame en technologische transitie in toerisme en hospitality om de toekomst van Consumer Behaviour in a World of Disruption beter te kunnen voorspellen. Gerenommeerde en inspirerende sprekers delen hun inzichten over huidige en toekomstige drijfveren van consumentengedrag in een veranderende wereldwijde omgeving: - Cihan Cobanoglu, Professor of the School of Hospitality and Tourism Management, University of South Florida
- Frans Leenaars, Group Director Customer Experience, TUI
- Peter van der Schans, Executive Director & Vice President, IAPAA EMEA
- Wim Strijbosch, Senior Researcher Experience Lab, Breda University of Applied Sciences
- Désirée Breedveld, Commercial Director, Rotterdam The Hague Airport
- Paul Peeters, Professor Sustainable Transport and Tourism, Breda University of Applied Sciences
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
- Jeroen Klijs, Professor Tourism Impacts on Society, Breda University of Applied Sciences
Daarnaast worden tijdens diverse praktische sessies de thema’s emoties & experiences, digitalisering, duurzaamheid, sociale impact en data in relatie tot consumentengedrag vanuit diverse invalshoeken belicht. Voor meer informatie en gratis registratie: cbtsconference.com/industry-day/ of contact de organisatie bij vragen: cbtsconference.com/contact/. Aanmelden kan tot 17 mei 2023, vol is vol.
Topics:Attractieparken, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Onderzoek, Reis & vervoer, Retail, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: congressen, consumentengedrag. attractieparken, beleid, CELTH, cultuur, dagrecreatie, duurzaam toerisme, evenementen, horeca, leisure, marketing, natuur, onderzoek, reisbranche, retail, toerisme, vakanties, verblijfsrecreatie, watersport, wellness, zakelijk toerisme
|
|
16/05/25
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
|
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
|
12/05/25
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
|
02/05/25
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
|
02/05/25
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
|
02/05/25
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
|
10/04/25
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
|
13/03/25
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.
|
|
20/05/25
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
|