Geplaatst op: 17-04-2023
Auteur: Marc Gerlings

Magazine YOUNG gratis in Duin en Bollenstreek

Magazine YOUNG gratis in Duin en Bollenstreek
Magazine YOUNG voor de regio Duin en Bollenstreek uitgebracht.

Op vrijdagavond 14 april lanceerde drie bollenjongens Allan Visser, Daan van Steijn en Tim van Haaster een nieuw magazine: YOUNG. Flowering the Future! Een magazine waarin het verhaal van de nieuwe generatie agrariërs in de bollenstreek wordt verteld.


In het magazine kun je lezen hoe deze jongeren het stokje overnemen: wie ze zijn, wat ze doen en hoe ze genieten van het (buiten)leven en de streek. De lancering van het magazine vond plaats op het podium van het Vier de Lente Festival tussen de bloeiende bollenvelden in Hillegom. De eerste exemplaren werden door de drie jongens uitgereikt aan burgemeester Arie van Erk (Hillegom) en burgemeester Lies Spruit (Lisse).

Initiatiefnemers Allan, Daan en Tim zijn bekende gezichten uit de TV-serie Bollenjongens van Omroep West. De serie bollenjongens wordt momenteel uitgezonden op RTL Z en kan bekeken worden op Videoland en op https://bollenjongens.nl


Duin en Bollenstreek

In YOUNG krijgt de lezer - tussen de mooie verhalen door -  inzicht in wat de agrarische sector betekent voor de Duin en Bollenstreek. En hoe belangrijk het is dat dit alles behouden blijft. Daarnaast wil Young aan de streek laten zien hoe innovatief en duurzaam er wordt gewerkt én hoe leuk het vak is.


Huis aan huis

Young wordt binnenkort huis aan huis verspreid door de hele Duin en Bollenstreek en kan online bekeken worden via www.youngmagazine.nl. Het blad werd in samenwerking met NEX magazine gemaakt en mogelijk gemaakt door zeer veel bedrijven waaronder de hoofdsponsors: gemeente Noordwijk, Lisse, Teylingen en Hillegom, Keukenhof, Rabobank, Greenport, HoBaHo, CNB, Anthos, KAVB en Hogervorst.

Trefwoorden: Bollenstreek, magazine, regiomarketing

CELTH
 





||| Nieuws |||

20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
01/02/24
Brabant zet vol in op bezinningstoerisme met Ons Kloosterpad
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
01/02/24
Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
31/01/24
Exclusief voor leden
Boekingen mei- en zomervakantie +30% bij Sunweb
Januari en februari zijn misschien wel de grauwste maanden van het jaar maar het boekingsseizoen is volop in beweging. Touroperator Sunweb meldt op basis van onderzoek dat ruim 1 op de 5 personen begint hun vakantiegeluk al bij het zoeken naar de reisbestemming.

||| Agenda |||

18/04/24
18/04/24 t/m 18-04-24: TRENDCONGRES 2024
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...