Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 09-03-2023
Auteur: Marc Gerlings

Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie

Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie
Quirine Kamphuisen. Foto: Noordwijk Marketing.

Per 1 mei aanstaande verlaat Quirine Kamphuisen de stichting Noordwijk Marketing als directeur-bestuurder. Sinds augustus 2019 heeft zij de leiding over de destinatiemarketing organisatie van Noordwijk. Quirine gaat vanaf 1 mei aan de slag als directeur van Stichting Het Buitenhof.

 

Stichting Het Buitenhof is volgens eigen opgave de grootste reisorganisatie voor mensen met een beperking. Voorzitter van de Raad van Toezicht Noorwijk Marketing, Ron van Kesteren: "We vinden het heel erg jammer dat Quirine Noordwijk Marketing gaat verlaten en we zijn enorm trots op wat zij samen met haar team de afgelopen bijna vier jaar heeft bereikt en voor Noordwijk heeft betekend. We zullen op gepaste wijze afscheid van haar nemen en op zoek gaan naar een waardige opvolger.”

Noordwijk Marketing is de initiator van de strategische richting gezond en energiek, wat na een intensief traject de gemeente Noordwijk het predicaat ‘heilzame zeebadplaats’ opleverde en van waaruit belangrijke stappen zijn gezet, zoals onlangs de lancering van Proeftuin Noordwijk. Er is een nieuw merk Noordwijk ontwikkeld, dat de verschillende kernen binnen de gemeente met elkaar verbindt en een prachtige basis biedt om verder uit te bouwen.

In 2022 zijn twee nieuwe VVV’s geopend in Noordwijk en Noordwijkerhout met een enthousiast team vrijwilligers. Noordwijk Marketing is uitgegroeid naar een professionele organisatie die bijdraagt aan een succesvol, inspirerend en leefbaar Noordwijk voor iedereen, bewoners, bezoekers en bedrijven. "Daar heeft Quirine met haar team voor gezorgd”, aldus Ron.

Trefwoorden: Noordwijk, dmo, reizen

CELTH



||| Nieuws |||

16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.