Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-02-2023
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Hartverwarmend Noordwijk

Hartverwarmend Noordwijk

Vanaf 14 februari kun je helemaal je hart ophalen in Noordwijk. Want juist op deze Valentijnsdag startte de brede campagne Hartverwarmend Noordwijk. Tot en met 19 maart aanstaande kan iedereen in de hele gemeente genieten van heerlijke culinaire ‘made with love’ menu’s, ‘with love’ arrangementen in hotels, leuke acties in de winkels, de ‘love deals’, en in de winkelkernen van Noordwijkerhout, Noordwijk Binnen en Noordwijk aan zee een ‘hartenjagen speurtocht’.

 

Noordwijk breed

De campagne Hartverwarmend Noordwijk is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing, samen met de retail en horecaondernemers en komt voort uit het uitvoeringsprogramma Retail- en Horecavisie van de gemeente Noordwijk. Zo wordt het extra aantrekkelijk voor bewoners en bezoekers om deze maand erop uit te gaan en te genieten in Noordwijk. En geeft een steun in de rug aan de ondernemers in een periode van het jaar dat het rustiger is.

 

Liefdevol aangeboden

Gedurende de hele campagneperiode voel je de liefde in Noordwijk. Hartverwarmend om te zien hoe vele ondernemers hieraan bijdragen met speciale producten en acties waar iedereen blij van wordt. Zo zijn er prachtige prijzen te winnen tijdens de koop & win zaterdagen op 25 februari en 11 maart in de drie winkelkernen en tag & win acties op social media. Waarbij alle prijzen worden aangeboden door de deelnemende ondernemers in Noordwijk en Noordwijkerhout. Het complete overzicht van het Hartverwarmend Noordwijk aanbod is te vinden op de website van Noordwijk.

 

Link: https://www.noordwijk.info/nl/thema/hartverwarmend-noordwijk
Trefwoorden: Valentijnsdag, campagne

CELTH



||| Nieuws |||

16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.