Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 21-10-2022
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

TV en drukwerk in één zuil

TV en drukwerk in één zuil

Met trots presenteren Visit Zuid-Limburg en Hubmedia hun officiële samenwerking op het gebied van folderverspreiding- en informatieverstrekking op 123 locaties van toeristische ondernemers in Zuid-Limburg. Hubmedia breidt hiermee haar dienstverlening uit met nieuwe uniforme drukwerkdisplays, voorzien van een TV-scherm en toeristisch drukwerk. Visit Zuid-Limburg creëert met de samenwerking extra zichtbaarheid naar toeristen, recreanten en inwoners. Beide organisaties zijn verheugd met deze kwalitatieve uitbreiding van hun service. Ondernemer Lars Dorren van Hotel Riche in Valkenburg, is de eerste ondernemer waar de display geplaatst is. 

 

"Wij waren al langer op zoek naar een manier waarop we onze gasten op kwalitatieve wijze van actuele toeristische informatie konden voorzien, liefst digitaal en met drukwerk. Het voordeel van deze display is, dat we er geen omkijken naar hebben omdat Visit Zuid-Limburg inhoudelijk verantwoordelijk is voor de informatie en Hubmedia zorgt voor de fysieke aanvulling op onze locatie. Zo kunnen we meeliften op de herkenbare uniforme uitstraling en bekendheid van Visit Zuid-Limburg en Hubmedia in de communicatie naar onze gast” aldus Dorren.  

 

Toelichting samenwerking 

Visit Zuid-Limburg kan via het distributienetwerk van Hubmedia in Zuid-Limburg gasten in het hele gebied bereiken en zo bijdragen aan de spreiding, verleiding en beleving van gasten. Geheel passend binnen de strategie Visie Bestemming Zuid-Limburg 2030 en een aanvulling op haar eigen netwerk van Visit Zuid-Limburg Experiences, Shops en Servicepunten. Met de investering en de uitbreiding van de folderdisplays met TV-schermen, kan Hubmedia een stap zetten in de vernieuwing van haar dienstenpakket met een partner die inhoudelijke kwaliteit levert en al 137 jaar het betrouwbare en bekende VVV merk is van Zuid-Limburg. Kortom, Visit Zuid-Limburg levert de juiste inhoudelijke informatie en Hubmedia zorgt voor een uitgebreide verspreiding via digitale toeristische informatie en gratis Visit Zuid-Limburg producten.

Topics:Marketing
Trefwoorden: toeristische informatie, folderverspreiding, display

CELTH



||| Nieuws |||

16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.