Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 18-10-2022
Auteur: Marc Gerlings

Overnachten in club tijdens ADE

Overnachten in club tijdens ADE
Overnachten in de Chin Chin Club tijdens ADE. Foto: Booking.com

Booking.com zorgt ervoor dat twee gelukkige boekers in een gespreid bed terecht komen tijdens het megaevenement ADE in de Chin Chin Club. We vroegen aan Booking.com hoe deze actie tot stand kwam.

Nederland staat wereldwijd bekend om de succesvolle dj’s. Jaarlijks komen er voor het vijfdaagse evenement Amsterdam Dance Event (ADE) zo’n 400.000 bezoekers uit 146 landen naar de hoofdstad. Het mag met die aantallen geen verrassing zijn dat hotelkamers in de derde week van oktober schaars zijn. 

In de Chin Chin Club

Veel partygangers visten al achter het net en waren te laat met het plannen van hun onvergetelijke feestavond. Speciaal voor het wereldbekende clubfestival heeft Booking.com middenin Chin Chin Club – en daarmee ook in het epicentrum van de stad - een ‘one of a kind’ speciale slaapkamer geplaatst voor de gelukkige boeker en zijn of haar plus 1 gast. Een unieke kans om direct het bed in te rollen na een optreden van Neerlands meest populaire dj-formatie, dat backstage achter de bar staat.  Indirect is het ook een communicatie-actie waar ADE van profiteert.

Het arrangement omvat ook een diner in Chin Chin Club, een anti-kater ontbijt, een meet and greet met Kris Kross Amsterdam en een privéchauffeur om je te halen en te brengen. Ook ontvangen de gelukkige boekers een ADE Pro Pass (t.w.v. €625) voor het hele festival. Met de ADE Pro Pass heb je gratis toegang tot elk feest of event deze week. 

Ben je ouder dan 23 jaar en wil je samen met jouw plus 1 in een nachtclub slapen? De kamer in Hotel Chin Chin Club by Booking.com op zaterdag 22.10 is vanaf donderdagochtend 10:00 uur exclusief te boeken voor € 22,10 via Booking.com op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.

Samenwerking of eigen initiatief?

Als NRIT waren we benieuwd of deze pr-actie en activatie in samenwerking gaat met ADE? Deze activatie is op eigen initiatief van Booking.com, Booking.com is geen partner van ADE. Het bedrijf wil verschillende interesses van haar reizigers behartigen en heeft een passie voor het aanbieden van unieke accommodaties. Het wil ook wat teruggeven aan de stad, het aanbieden van nieuwe mogelijkheden en ervaringen voor consumenten voor een lage prijs, zoals bijvoorbeeld bij Pride en nu ook aan het nachtleven van Amsterdam. Wereldwijd staat Nederland bekend om haar DJ's. "We spelen als klein land een enorm grote rol op het dance-wereldtoneel. Daar is Booking.com als Nederlands bedrijf trots op en dat ondersteunen we graag. "
Trefwoorden: Booking, ADE, overnachten, club

CELTH



||| Nieuws |||

14/05/25
Exclusief voor leden
Tweede XL klompenpad gaat open
Zaterdag 24 mei 2025 is in Neder-Betuwe de feestelijke opening van Klompenpad XL: het Spanjaardspad. Wethouder Herma van Dijkhuizen van gemeente Neder-Betuwe en projectleider Martijn Grievink van Stichting Landschapsbeheer Gelderland onthullen het startpaneel in Opheusden.
13/05/25
Deal tussen hotelier CitizenM en hotelgigant Marriott is geen bedrijfsovername
De overname lijkt op een klassieke bedrijfsovername, maar in werkelijkheid gaat het om de koop van het merk en de formule.
09/05/25
Exclusief voor leden
Horeca laat miljoenen liggen door te weinig alcoholvrije opties
De horeca mist jaarlijks een omzet van maar liefst €437 miljoen door onvoldoende in te spelen op de groeiende vraag naar alcoholvrije dranken. De verkoop van alcoholvrije drankje groeit sterk maar het aanbod in de horeca is zeer gering.
07/05/25
Van der Valk en Fletcher populairste hotels voor Nederlanders
Meer dan de helft van de Nederlandse bevolking heeft de afgelopen drie jaar minstens één nacht in een Nederlands hotel doorgebracht. De hotelmarkt in Nederland wordt gedomineerd door Van der Valk en Fletcher Hotels.
07/05/25
Hoe presteerden de horeca en reisbranche in het eerste kwartaal?
De omzet in de Nederlandse vrijetijdssector geeft in de eerste twee maanden van 2025 een wisselend beeld. De horeca zit wat in de min terwijl de reisbranche flink plust.
25/04/25
Dormio Group sluit zich aan bij HISWA-RECRON
Dormio Group is lid geworden van brancheorganisatie HISWA-RECRON. Deze stap onderstreept de ambitie van Dormio Group om de kwaliteit van haar dienstverlening te verbeteren en actief bij te dragen aan de ontwikkeling van de sector.
24/04/25
BinnenhofBuiten doneert spiegelend kunstwerk aan Flora Restaurant en Filmhuis
Het Haagse stadsprogramma BinnenhofBuiten schenkt een monumentaal kunstwerk van de Haagse kunstenaar Marleen Sleeuwits aan Flora Restaurant en Filmhuis.
18/04/25
Recreatiebranche loopt voorop in uitwerking Stagepact
Overheid, onderwijs en bedrijfsleven hebben op hoofdlijnen afspraken gemaakt over het verbeteren van stages.