Geplaatst op: 26-08-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Bijven slapen in Madurodam

Bijven slapen in Madurodam

Het nu vaak nog eenmalige of bijzondere activiteiten, blijven slapen in het attractiepark, maar we zien het steeds meer. Afgelopen weekend mochten 60 kinderen blijven slapen in Madurodam.


Tijdens het Kindernachtverblijf, een unieke avond waarop Madurodam voor één keer de deuren na sluitingstijd opende, konden kinderen namelijk zonder hun ouders ongestoord genieten van het park: geen lange rijen, geen andere bezoekers en lekker lang opblijven.

Heel veel aanmeldingen


Uit een overweldigend groot aantal aanmeldingen kwamen ruim 30 gelukkige kinderen (leeftijd 8 tot 12) die samen met een vriendje of vriendinnetje konden genieten van een onvergetelijke ontdekkingstocht door Madurodam. In teams gingen zij een avond lang de strijd aan met elkaar, over de grote verhalen van Nederland. Zo was er een vliegtuig-challenge op een verlaten Schiphol, ontfutselden de teams samen ‘het Geheim van Nieuw-Amsterdam’ door de code van de schatkist te kraken, en werd er gestreden om de titel Oranjevoetbalkampioen tijdens een potje ‘glow in the dark’ voetbal. En dat alles dus zonder ouders.


Het Kindernachtverblijf is volgens Madurodam vooralsnog een eenmalig evenement.

Trefwoorden: attractieparken, evenementen, jongeren, overnachten

||| Blogs |||

13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/05/20
VisitBrabant officieel partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
VisitBrabant is partner geworden van het Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Dit kennisnetwerk bestaat uit circa 70 destinatie- en citymarketingorganisaties in Nederland.
25/05/20
iPublishing pakt sterke positie in jongerenreizen
Online mediabedrijf iPublishing heeft een portfolio van 7 jongerenvakantie websites, 14 gerelateerde premium domeinnamen en social media kanalen overgenomen van Summer Sites.
20/05/20
VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker
Vanaf heden kunnen houders van de VVV Cadeaukaart, naast het zoeken van ‘waar’ je deze kan beste...
07/05/20
Perspectief voor ondernemers
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen heeft vier scenario’s voor de toeristisch-recreatieve sector ontwikkeld. Volgens directeur Herre Dijkema moeten die scenario’s ondernemers perspectief op de toekomst bieden.
20/04/20
Kennismaken met het Kennisnetwerk Destinatie Nederland
Het Kennisnetwerk Destinatie Nederland heeft een digitale corporate brochure uitgebracht om haar stakeholders te informeren over haar strategie, programmalijnen, activiteiten en organisatie.
17/04/20
Eerste VVV Inspiratiepunt Achterhoek opgeleverd in Winterswijk
In Winterswijk is het eerste VVV Inspiratiepunt van de Achterhoek klaar om, zodra de maatregelen dit weer toelaten, haar deuren te openen. In het nieuwe inspiratiepunt kunnen inwoners en toeristen op een visuele manier inspiratie opdoen over Winterswijk en de Achterhoek.
04/04/20
Een streekmerk met marketingpower: goed voor landbouw, horeca en recreatie
Hoe haal je, als regio, het meeste rendement uit streekproducten? In Rivierenland hebben ze daar een uitgewerkt plan voor met als kers op de taart regionale attractie: De Streeckerij
29/03/20
Hoe gaan de DMO’s in het land om met de coronacrisis?
Hoe gaan de DMO's in Zeeland, Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Drenthe en Groningen om met de coronacrisis? Deel 2.