Geplaatst op: 24-08-2017

D-reizen lanceert spannende zoektocht naar vakantieknop

D-reizen lanceert spannende zoektocht naar vakantieknop
D-Reizen start dit weekend met een Facebook-wedstrijd waar in vier weekenden vier reischeques van 1.000 euro worden weggegeven. De D-jacht kent een digitale en fysieke component want ergens in Nederland moet de winnaar op een oranje knop drukken maar de aanwijzingen komen via Facebook.


Op zaterdag 26 augustus start exact om 12.00 uur een livestream op de Facebook pagina van D-reizen: www.facebook.com/dreizenvakanties. Dan zie je een grote oranje zuil met de knop, ergens op een plek in Nederland. Gedurende de livestream worden meerdere tips gegeven over de locatie van de knop. Diegene die de aanwijzingen vliegensvlug kan plaatsen en als eerste op de knop drukt, is de gelukkige winnaar van een D-reizen reischeque ter waarde van 1000 euro.


D-jacht is vier zaterdagen achter elkaar geopend, telkens op een andere locatie in het land: 26 augustus, 2 september, 9 september en 16 september. Het filmpje is in ieder geval al bijzonder spannend.






Link: http://www.facebook.com/dreizenvakanties
Trefwoorden: reisbranche, touroperators, vakanties, acties, marketing, social media

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

10/07/18
Oh jee; ik moet (sorry mag) Lekkeâh weg in èguhn land
Ik deed even een rondje beroepsdeformatie op mijn sportschool. Spanje, Turkije, Amerika, Noorwegen,...
10/07/18
Gastvrijheidssector: katalysator voor ontwikkeling
"Kamer denkt over glas wijn bij de kapper”, zo luidde de kop bij het NOS deze week. Een slijt...
04/06/18
Het gaat weer goed met het toerisme!
Het vertrouwen komt weer terug. Bezoekers- en verkoopcijfers stijgen. Het consumentenvertrouwen ...
28/05/18
Naar een Excellerende Gastvrijheidssector
CELTH is het Centre of Expertise voor de gastvrijheidssector, met als doel het aanjagen van same...
17/05/18
Leisurestress?
Leisurestress?
17/05/18 · Vakanties · Han Verheijden | Lees meer
De seniorenmarkt is een segment waarvoor al lange tijd veel belangstelling bestaat, zowel bij o...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/07/18
Terrasbezoek weer duurder
Amsterdam is wederom de duurste terrasstad van Nederland. De gemiddelde prijs voor een rondje drank...
20/07/18
Exclusief voor leden
Eerste speelplekken opgeleverd langs routes Hulsbeek
Op woensdagmiddag 18 juli zijn op Het Hulsbeek de natuurlijke speelplekken geopend door ruim 80 ki...
20/07/18
800 fietsen bij Fletcher
In het toeristisch hoogseizoen in Nederland, van april tot en met september, worden er gemiddeld mee...
20/07/18
Ook Flevoland levert bijdrage aan maaien vaarroutes
De provincie Flevoland gaat 50.000 euro bijdragen aan het maaien van waterplanten op het IJmeer. An...
19/07/18
Trend: meer zakelijk zomerbezoek in Hoofddorp
Al jaren zitten de hotels in Amsterdam en omgeving overvol en wijken bezoekers aan de hoofdstad vake...
19/07/18
Omzet Scheveningse Pier groeit met 40%
Sinds heropening van De Pier in de zomer van 2015 gaat het goed met de Scheveningse iconische locat...
19/07/18
Booking bouwt campus in Amsterdam
Booking.com bouwt aan de oostelijke rand van het Oosterdokseiland in Amsterdam een eigen campus en v...
19/07/18
Drie kranen in actie voor bouw apenverblijf Blijdorp
Het nieuwe apenverblijf voor de gelada's in Blijdorp is bijna klaar, op de overspanning na. Op dit m...
Partners
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk