D-reizen lanceert spannende zoektocht naar vakantieknop
D-Reizen start dit weekend met
een Facebook-wedstrijd waar in vier weekenden vier reischeques van 1.000 euro
worden weggegeven. De D-jacht kent een digitale en fysieke component want
ergens in Nederland moet de winnaar op een oranje knop drukken maar de aanwijzingen komen via Facebook.
Op zaterdag 26
augustus start exact om 12.00 uur een livestream op de Facebook pagina van
D-reizen: www.facebook.com/dreizenvakanties.
Dan zie je een
grote oranje zuil met de knop, ergens op een plek in Nederland. Gedurende de
livestream worden meerdere tips gegeven over de locatie van de knop. Diegene
die de aanwijzingen vliegensvlug kan plaatsen en als eerste op de knop drukt,
is de gelukkige winnaar van een D-reizen reischeque ter waarde van 1000 euro.
D-jacht is vier zaterdagen achter elkaar geopend, telkens op een andere locatie in het land: 26 augustus, 2 september, 9 september en 16 september. Het filmpje is in ieder geval al bijzonder spannend.
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: reisbranche, touroperators, vakanties, acties, marketing, social media