5000 uitingen over Gelderland levert je mooie streken
Van radio naar print
Dit najaar kun je
niet om de Gelderse streken heen. Via radio, magazines,
social media, online advertising en andere uitingen worden talloze tips gegeven
voor een dagje uit of weekendje weg in
de Gelderse streken. In oktober worden op diverse radiostations ruim 5.000
commercials en tagons ingezet over de Gelderse streken.
Van radio naar print
Deze zijn te horen op Q-Music, SkyRadio, NPO1, NPO2, 100%NL, ClassicFM en 13
regionale zenders. De commercials en tagons zijn gekoppeld aan thema’s (smaak,
kids, cultuur) en partners van Gelderse streken en geven concrete tips voor
activiteiten. Naast radio wordt er groots ingezet op print-uitingen. Middels diverse
specials worden de thema’s gepresenteerd
in magazines zoals Buitenleven, Toeractief, Foodies, Museumwegwijzer en
ZIN.
Naast offline is online een belangrijk onderdeel van de
multimediale aanpak. In de vorm van ‘verhalen’ wordt op geldersestreken.nl de
consument geïnspireerd voor een bezoek. De leukste tips voor de herfstvakantie
met kinderen, wellness en ontspanning, culinair genieten en Halloween
griezeltochten; er is voor elk wat wils.
Deze verhalen worden via online advertising zeer gericht gepromoot naar
relevante doelgroepen.
Bloggers aantrekken
Tevens vinden er drie blogtrips plaats waarbij 30 bloggers met hun
gezin/partner zelf de regio komen ontdekken. In samenwerking met het
toeristisch-recreatief bedrijfsleven wordt hen een programma aangeboden. De
bloggers doen hiervan verslag via hun eigen online kanalen en schrijven
daarnaast een uniek artikel voor geldersestreken.nl.
Korte
video´s
Op het gebied van online video worden pre-rolls ingezet. Deze korte filmpjes
van 20 seconden, die gekoppeld zijn aan de 3 thema’s, laten de consument in flitsend
tempo zien wat er te beleven is. De video’s zijn gemaakt van authentiek
materiaal, gedeeld door onze fans via onder meer #geldersestreken. De video’s worden onder meer ingezet op YouTube,
RTLXL, Telegraaf en UitzendingGemist.
Trefwoorden: marketing, online marketing, Gelderland, Achterhoek, Gelderse Streken
|
|
13/06/25
De inflatie is gedaald van 4,1 in april naar 3,3 procent in mei van dit jaar, meldt CBS. Bijzonder i...
|
13/06/25
Nederlanders lunchen snel en efficiënt, Belgen nemen de tijd voor contact en culinaire beleving. Dat blijkt uit het nieuwe rapport van ABN AMRO, getiteld 'Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor een Bourgondische lunchrevolutie'. De bank onderzocht de lunchbestedingen in Nederland en België en ziet grote verschillen die economische kansen bieden voor horeca, toerisme en grensoverschrijdende samenwerking.
|
13/06/25
De afgelopen drie jaar gaven Nederlanders ruim €3,1 miljard uit aan bezoeken aan attractieparken en dierentuinen. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van onderzoeksbureau Multiscope, gebaseerd op een enquête onder meer dan 4.100 Nederlanders.
|
13/06/25
Er komen 26 zogenaamde ‘landvasten’ in de regio Laag-Holland. Dit zijn openbare aanlegsteigers. In de Purmerringvaart is onlangs de eerste geplaatst, speciaal bedoeld voor de kleine recreatievaart. Deze zogenoemde ‘landvast’ is geschikt voor sloepen, fluisterboten en in sommige gevallen ook voor kano’s en SUP’s.
|
13/06/25
Albron en Hutten hebben vandaag hun nieuwe gezamenlijke organisatienaam bekendgemaakt: Hai – Hutten Albron Impactmakers. De naam symboliseert de gelijkwaardige samenwerking tussen beide bedrijven en hun gedeelde ambitie om maatschappelijke impact te vergroten. Albron en Hutten blijven als losse merken actief in de cateringmarkt.
|
13/06/25
Corendon en de reisplatformen Prijsvrij Vakanties en D-reizen slaan opnieuw de handen ineen. Vanaf nu is het volledige reisaanbod van Corendon – inclusief de labels By June, Stip Reizen en GOfun – weer beschikbaar via de websites van Prijsvrij en D-reizen, evenals in de fysieke winkels van D-reizen.
|
12/06/25
Noord-Holland kiest voor 4 maatregelen die de zuidwestkust van Texel beschermen tegen hoogwater, de natuur versterken en ruimte geven aan recreatie.
|
12/06/25
Als gevolg van een regionale staking, rijden op vrijdag 13 juni geen NS-treinen in grote delen van Noord- en Zuid-Nederland. Deze staking heeft mogelijk ook impact op reizigers in de rest van Nederland.
|
|
19/06/25
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
|