Geplaatst op: 23-10-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

NHTV organiseert cursus risicopreventie

NHTV organiseert cursus risicopreventie
NHTV organiseert op vrijdag 27 november een cursus risicopreventie en crisis- en herstelbeheer voor Nederlandse en internationale professionals die werkzaam zijn in de luchtvaart, toeristische bestemmingen, hospitality en organisatie van evenementen. 

De cursus wordt gegeven door Bert van Walbeek,directeur van TWE The Winning Edge in Bangkok (Thailand). Bert "Bow-Thai” van Walbeek is 40 jaar hotelier geweest, 30 jaar marketeer in toerisme, 20 jaar motivator en "Master of Disaster”, en 15 jaar docent. Na afronding van de Hotelschool in Den Haag, volbracht hij het eerste deel van zijn carrière in Europa, waar hij werkte in operationele en later in sales en marketing functies in Hilton, Inter-Continental, Canadian Pacific en Sheraton Hotels in Europa

Leiders in de toeristische industrie moeten meer dan ooit voorbereid zijn op de impact van crises en leren het onverwachte te verwachten, zodat ze de uitdagingen van zowel natuurlijke rampen als door de mens veroorzaakte rampen kunnen voorzien en voorkomen. Het doel van het programma is leiders in de toeristische industrieën te laten zien welke managementtechnieken en uitvoeringssystemen er zijn om op een proactieve manier te kunnen inschatten wat de mogelijke risico’s voor hun bestemming en hun bedrijf zijn, en vervolgens bedenken hoe deze mogelijke risico’s af te wenden of aan te pakken.

Praktisch
Datum: Vrijdag 27 november 2015
Locatie: NHTV Breda, exacte locatie wordt nog bekend gemaakt
Tijd: van 9.00 to 16.30, gevolgd door een diner
Doelgroep: Nederlandse professionals in toerisme
Taal: Hoofdzakelijk Engels, het Nederlandse cursusmateriaal wordt afgestemd op de internationale doelgroep
Bijdrage: € 450 twee deelnemers van hetzelfde bedrijf € 800
Certificaat: NHTV Certificate
Deelname/vragen: Voor vragen of opgave kunt u contact opnemen metYvonne Beker via Beker.Y@nhtv.nl of +31 76 5332571.
Link: http://www.nhtv.nl/ENG/masters-courses/courses/for-crisis-sake.html
Trefwoorden: crisis, crisisbeheer, rampen

CELTH
 
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   


||| Nieuws |||

16/09/24
Exclusief voor leden
VakantieVeilingen van Talpa naar House of Tickets
Megaster Robbie Williams wordt Feel-Good-Ambassadeur van het nieuwe cruiseschip Mein Schiff Relax. TUI Cruises gaat een meerjarig partnerschap aan met de bekende artiest voor Mein Schiff.
09/09/24
Exclusief voor leden
TUI opent winkel in Rijssen
Rijssen heeft het lang zonder een lokaal reisbureau moeten doen. Maar dat is met de komst van de TUI shop Rijssen verleden tijd.
04/09/24
DierenPark Amersfoort nieuwste lid van Club van Elf
De Club van Elf versterkt elkaar op het gebied van verschillende sociale culturele thema's en werken samen om gezamenlijke doelen te bereiken.
28/08/24
Breda verwelkomt studenten en nodigt ze uit Breda te beleven
Het nieuwe collegejaar 2024-2025 is begonnen en Breda verwelkomt ruim 6.000 nieuwe hbo- en mbo-studenten met de campagne ‘Welkom thuis in jouw stad, Breda’. In totaal telt de stad meer dan 30.000 studenten.
27/08/24
JRE fine dining spreekt met sales actie jongere doelgroep aan
Iedereen tot 27 jaar die een reservering maakt bij de Nederlandse JRE-restaurants van 7 tot 13 oktober, krijgt vijftig procent korting op de menuprijs. Jongeren hebben 'koudwatervrees', merkt de horecaorganisatie.
26/08/24
Exclusief voor leden
O&L Leisure stelt Bamboo Group aan voor marketing en PR
O&L Leisure, de Namibische hotelgroep en onderdeel van de Ohlthaver & List Groep, en sinds 1919 actief in het aanbieden accommodaties op top locaties in Namibië, heeft het Nederlandse bureau Bamboo Group aangesteld voor de support van sales en marketing activiteiten in de Benelux.
19/07/24
Zeeland.com lanceerde zomercampagne op Concert at SEA
Zeeland.com, het marketingkanaal van Zeeland dat wordt beheerd door de Provincie Zeeland, heeft haar nieuwe zomercampagne ‘Ik wil alleen maar Zeeland’ gelanceerd. Het is de bedoeling om bezoekers aan Concert at SEA bewust te maken van het feit dat Zeeland meer is dan een fijne vrijetijds- en vakantieprovincie.
28/06/24
Vliegen op z’n Twents
Twente Marketing lanceerde de nieuwe ‘Vliegvakantie op z’n Twents’ campagne. Want voor een unieke vakantie hoef je echt niet altijd het vliegtuig te pakken.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.