Curaçao zet pr campagne op met tips voor blogger
Dit is de omgekeerde
aanpak van de blog strategie. Het zonnige eiland Curaçao roept ervaren reiziger
op om een blogger vooraf tips te geven.
Curaçao Toeristen Bureau Europa (CTBE) start vandaag met de online campagne
#MijnCuraçao. Met #MijnCuraçao kunnen Curaçaokenners en liefhebbers de blogger
Lisette van Beek tips en adviezen geven, waarmee zij het verrassende Curaçao
gaat ontdekken.
Edward Suares, Director van CTBE: "We zijn altijd opzoek naar nieuwe,
andere manieren om Curaçao onder de aandacht te brengen. Er is een schat aan
informatie over het eiland en met deze bijzondere campagne kan iedereen zijn of
haar beste tips delen via social media. Blogger Lisette gaat’ met de vele tips
die zij krijgt van anderen, het eiland ontdekken en de authentieke Curaçaose
sfeer beleven. We moedigen iedereen die het eiland weleens bezocht of daar
woont aan om ervaringen en tips te delen via #MijnCuraçao. We zijn benieuwd
welke activiteiten Lisette gaat ondernemen, Curaçao heeft zoveel te bieden.”
Op deze interactieve wijze komt zij alle ins en outs van de zonnige bestemming
te weten en doet zij dagelijks verslag van haar reis op social media. Met deze
campagne wil CTBE de Caribische vakantiebestemming op een andere manier onder
de aandacht brengen.
Blogger Lisette van Beek van Travellust.nl is door
CTBE gevraagd om als ‘Reporter van CTBE’ Curaçao te ontdekken. Social media en
de tips van locals, Curaçaokenners en liefhebbers van het zonnige eiland vormen
de basis van haar reis. Via de social media kanalen van CTBE en van Travellust.nl wordt met #MijnCuraçao gevraagd naar de
mooiste stranden, de leukste activiteiten, en de echte Curaçao must-do’s. Op
deze manier wordt de reis op een bijzondere manier uiteengezet en wordt het
beste van Curaçao in meerdere opzichten getoond.
Lisette vertrekt op 24 november 2014 naar Curaçao.
Trefwoorden: Curaçao, CTBE, #MijnCuraçao, Suares, Lisette van Beek, Travellust
|
|
13/06/25
De inflatie is gedaald van 4,1 in april naar 3,3 procent in mei van dit jaar, meldt CBS. Bijzonder i...
|
13/06/25
Nederlanders lunchen snel en efficiënt, Belgen nemen de tijd voor contact en culinaire beleving. Dat blijkt uit het nieuwe rapport van ABN AMRO, getiteld 'Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor een Bourgondische lunchrevolutie'. De bank onderzocht de lunchbestedingen in Nederland en België en ziet grote verschillen die economische kansen bieden voor horeca, toerisme en grensoverschrijdende samenwerking.
|
13/06/25
De afgelopen drie jaar gaven Nederlanders ruim €3,1 miljard uit aan bezoeken aan attractieparken en dierentuinen. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van onderzoeksbureau Multiscope, gebaseerd op een enquête onder meer dan 4.100 Nederlanders.
|
13/06/25
Er komen 26 zogenaamde ‘landvasten’ in de regio Laag-Holland. Dit zijn openbare aanlegsteigers. In de Purmerringvaart is onlangs de eerste geplaatst, speciaal bedoeld voor de kleine recreatievaart. Deze zogenoemde ‘landvast’ is geschikt voor sloepen, fluisterboten en in sommige gevallen ook voor kano’s en SUP’s.
|
13/06/25
Albron en Hutten hebben vandaag hun nieuwe gezamenlijke organisatienaam bekendgemaakt: Hai – Hutten Albron Impactmakers. De naam symboliseert de gelijkwaardige samenwerking tussen beide bedrijven en hun gedeelde ambitie om maatschappelijke impact te vergroten. Albron en Hutten blijven als losse merken actief in de cateringmarkt.
|
13/06/25
Corendon en de reisplatformen Prijsvrij Vakanties en D-reizen slaan opnieuw de handen ineen. Vanaf nu is het volledige reisaanbod van Corendon – inclusief de labels By June, Stip Reizen en GOfun – weer beschikbaar via de websites van Prijsvrij en D-reizen, evenals in de fysieke winkels van D-reizen.
|
12/06/25
Noord-Holland kiest voor 4 maatregelen die de zuidwestkust van Texel beschermen tegen hoogwater, de natuur versterken en ruimte geven aan recreatie.
|
12/06/25
Als gevolg van een regionale staking, rijden op vrijdag 13 juni geen NS-treinen in grote delen van Noord- en Zuid-Nederland. Deze staking heeft mogelijk ook impact op reizigers in de rest van Nederland.
|
|
19/06/25
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
|