Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 17-12-2013
Auteur: Kim de Bruijn
NRIT Media

Google Maps toont nu ook indoor plattegronden winkels en musea

Google Maps toont nu ook indoor plattegronden winkels en musea
Voor het eerst worden in Nederland ook zogenaamde 'Indoor Maps' beschikbaar gemaakt. Het gaat naast winkels en musea om stations, stadions en diverse andere (vrijetijds)locaties. Op veertien grote treinstations is te zien waar winkels zich bevinden. Ook plattegronden van winkelcentra Hoog Catharijne in Utrecht, Citymall in Almere, alle vestigingen van de Bijenkorf en verschillende Albert Heijn-winkels zijn te raadplegen. Er zijn verschillende musea opgenomen in Indoor Maps, onder meer het Rijksmuseum, Van Gogh Museum, Rijksmuseum en het Kröller-Müller. Ook Eindhoven Airport en de Universiteit Twente hebben hun plattegrond beschikbaar gesteld. Indoor Maps worden beschikbaar als de gebruiker inzoomt op een gebouw. De toepassing is al langer beschikbaar in het buitenland. Volgens Google zijn ruim 10.000 locaties in 17 landen van binnen te verkennen.
Topics:Marketing
Trefwoorden: maps musea google winkels

CELTH



||| Nieuws |||

16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme zet vol in op AI voor toekomstgerichte regiomarketing
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
12/05/25
Kopenhagen beloont duurzaam gedrag toeristen
Wat vorig jaar begon met een pilot, is inmiddels uitgegroeid tot een toeristische beleving voor iedereen die net iets bewuster wil reizen. CopenPay is na een succesvolle eerste editie terug met drie keer meer attracties en een dubbel zo lange looptijd.
02/05/25
Toerisme Vlaanderen blikt terug op 2024
CEO Peter de Wilde van Toerisme Vlaanderen blikt in het jaarverslag 2024 tevreden terug met meer binnenlandse gasten, flinke stappen in de themawerking en forse vooruitgang in de sites die de organisatie beheert.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
13/03/25
Exclusief voor leden
Nieuwe ceo laat Time to Momo met online boekingen groeien
Sinds 1 februari 2025 heeft Mart Evers het stokje overgenomen van Niels Meijssen als nieuwe ceo van Time to Momo. Mart is mede-oprichter van het bedrijf en vanaf het allereerste begin in 2020 betrokken, toen het nog Moonback heette.